“God og fersk pizza”
Anmeldelse av Peppes Pizza

Peppes Pizza
Vurdert som nr. 14 av 93 Restauranter i Tønsberg
Kjøkken: Pizza
Beskrivelse: Trivelig pizzarestaurant i Sjøbodkvartalet på Tønsberg Brygge. Stor uteservering og bar med alle rettigheter. Restauranten holder til i den restaurerte Hotel Britannia gården. Pizzarestaurant 250 plasser. Uteservering 150 plasser. Peppes Bar og Nattcafe i 2. etg. er åpen hele året fredag-lørdag 22:00-03:00 Gratis bredbånd. Utkjøring og levering av pizza innen en time, hvis ikke får du halv pris på ordren. Bestilling for levering/take out: Ring 22 22 55 55
Anmeldt 13. november 2018

God og fersk pizza. kjapp servert. hyggelig atmosfære. Kommer gjerne igjen. Greie priser som alle kan leve med.

Takk, ceciliemar

Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Delte en stor pizza american style. Smakte veldig godt og der er utrolig hyggelig her. Servicen var også helt topp. God parkering rett på utsiden. Deilig for en familie i farten

Takk, 344rasmusm
Anmeldt 25. september 2018

Ung kvinnelig servitør som nesten ikke behersket norsk. Maten var OK, rødvinen så varm at vi måtte be om ekstra kjølig. Svaret var isbiter! Nei, legg den i frysen i 10 minutter. Talentløst!

Takk, Odd M
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Det er mange som tilbyr pizza i Norge til forskjellige priser og kvaliteter. Peppes har holdt på i mange år og er vel ikke den billigste. Imidlertid så må jeg si at akkurat Peppes sin pizza er min favoritt. Her i Tønsberg så er atmosfæren typisk for Peppes i et gammelt bryggeloft og dekorert med mye gammel nips. Service er upåklagelig og pizzaen var som forventet.

1  Takk, Tony H
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Peppes har bestandig betydd ålreit pizza i hyggelig miljø. Men ikke i Tønsberg nå ihvertfall. Ble stående ved inngangen og vente veldig lenge på at noen skulle komme og se oss. Ikke noe antydning til smil hos noe av betjeningen. Vi følte nesten at vi var til bry. Pizzaen var nærmest smakløs. Småskittet lokale med masse bananfluer. Ikke bra. Vi kommer ikke igjen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Anne I

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!