Booking.comUSD 153
FindHotelUSD 143
eDreamsUSD 153
Anmeldt 15. juli 2021

Dette er et fryktelig dårlig hotell! Vi kom og personalet kunne nesten ikke norsk og snakka mye i telefonen! Vi fikk to rom, det ene rommet vi fikk var ikke vasket fra de før oss, så vi dusjet og brukte brukte håndkler ! Æsj, sånn skal det ikke være, så vi fikk enda ett nytt rom. Frokosten dagen etterpå var ikke særlig å skryte av, tørt brød og lite utvalg av pålegg, itilegg til at det var i en kina resturant. Så vi gikk og klagde dagen etterpå fordi vi fikk et skittent rom og det mente dem at ikke var dems feil og at dem ikke hadde penger til å gi oss rabatt på oppholdet. Vi fikk diskutert til oss dette og endte med 600kr rabatt av 6000kr , ikke sørlig mye. Siste morningen våknet vi ag skrik utenfor vinduet, det var personalet som kranglet med noen andre som også hadde klaget! Dette hotellet anbefales ikke og hold dere unna!

1  Takk, Isabell S
Anmeldt 20. mai 2021

Stort rom, helt greit møblert. Greit renhold minus flekkete drikkeglass og utrivelig dusjsone. Trodde først ikke det var varmt vann igjen, men etter flere minutter med rennende vann, ble det varmt. Stille og rolig bymiljø, men veldig lytt mellom rommene.
Personalet derimot, så ikke på oss i det hele tatt under innsjekk, svarte kort og uinteressert på forespørsler. Tross forhåndsbestilling på 2 netter, valgte vi å sjekke ut morgenen etter pga stemningen i resepsjonen da vi gikk forbi. Følte oss ikke velkommen. På vei ut 8.45, fikk vi ikke opp dørlåsen, og ba om hjelp. Irritert låste resepsjonisten opp døra, snudde på hælen uten et ord, og strenet tilbake til sofaen sin, barføtt i slitte tøfler. STYR UNNA DETTE HOTELLET.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, AnnKristinF2
Anmeldt 27. desember 2020

Jeg har ikke så mye bra og si om dette hotellet..
Jeg og min mann bodde her i noen dager, og det første vi fant var en startpistol under sofaen på hotellrommet... Vi fikk litt panikk og ringte politiet.
Politiet kom og de sa at den mest sannsynlig hadde blitt brukt til og skremme noen..
Personale hadde ingen utalelser.
Vi betalte 200 kroner for frokost, men når vi gikk ned så var det ingen frokost og ingen personale og se... Og når vi sjekket ut så var det heller ingen personale og se..

Dato for oppholdet: desember 2020
1  Takk, Siri O
Anmeldt 27. august 2020

Det aller værste hotellet jeg noen gang har vært på , helt forferdelig dyne , utvasket med klumper , toalettet var løst , orket ikke dusje , brukte antibakteriell for følte det var skittent , frokosten var også meget dårlig , veldig lite utvalg , ett brød valg , noe knekkebrød . Svett salami ,skinke og ost . Kommer ikke tilbake hit .

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, 920mariannej
Anmeldt 28. mai 2020

Enkle rom, men rene og funksjonelle. Fin beliggenhet og gratis parkering. Vi hadde ikke frokost, så den kan jeg ikke uttale meg om. Synes det er et godt alternativ hvis prisen er en del rimeligere enn de andre hotellene i byen.

Dato for oppholdet: mai 2020
1  Takk, Nin68