Anmeldt 19. juli 2021

Jeg og samboer skulle sove en natt her, skal ALDRI hit igjen. Unngå for enhver pris å reise hit! Utrolig lite serviceinnstilt personale, svarer bare kort og framstår som frekt. Vi klaget på vasken av rommet da det lå hår rundt overalt på badet, og etter diskusjon om det i resepsjonen så støvsugde hun over badet. Utrivelig dusjsone, følte meg mer møkkete etter dusjen enn før. Dolokket var løst, og dorullen var ikke ny før vi kom. Under et dobesøk om natten oppdaget jeg skjeggkre på badet. Sengene var derimot ålreite, med unntak av flekker både på laken, dyne og håndklær. Disse var dog rene, men flekkene satt der enda. Var også flekker på gardiner, bildene og veggene var flekkete og møkkete. Vi takket nei til å betale 200 kroner ekstra for frokost da vi så at frokosten ble servert i en kinarestaurant som ikke engang var åpen. Utenom dette så var det mye støy på natten, og så lytt mellom rommene at vi hørte folk inne på rommene rundt oss til langt utpå morgenen. Dessuten så lytt til naborommet at jeg hørte fint samtalen mellom gjesten og den han snakket i telefonen med.

Skal absolutt bli flinkere til å lese reviews før jeg bestiller hotell neste gang, og hit skal jeg aldri igjen.

1  Takk, I9187UFmaril
Anmeldt 15. juli 2021

Hadde store forhåpninger til 2 flotte dager i Tønsberg. Ble dessverre skuffet. Startet med at vi fikk ett rom som ikke var rengjort. Og det var liten kompensasjon å spore. Kundeservice på bunn. Dårlig frokost. Siste dagen var det tomt for brød. Mye støy på natta. Eneste positive ting med dette hotellet, er gratis parkering. Ellers får de strykkarakter av oss.

1  Takk, bj_rnerlends2021
Anmeldt 15. juli 2021

Dette er et fryktelig dårlig hotell! Vi kom og personalet kunne nesten ikke norsk og snakka mye i telefonen! Vi fikk to rom, det ene rommet vi fikk var ikke vasket fra de før oss, så vi dusjet og brukte brukte håndkler ! Æsj, sånn skal det ikke være, så vi fikk enda ett nytt rom. Frokosten dagen etterpå var ikke særlig å skryte av, tørt brød og lite utvalg av pålegg, itilegg til at det var i en kina resturant. Så vi gikk og klagde dagen etterpå fordi vi fikk et skittent rom og det mente dem at ikke var dems feil og at dem ikke hadde penger til å gi oss rabatt på oppholdet. Vi fikk diskutert til oss dette og endte med 600kr rabatt av 6000kr , ikke sørlig mye. Siste morningen våknet vi ag skrik utenfor vinduet, det var personalet som kranglet med noen andre som også hadde klaget! Dette hotellet anbefales ikke og hold dere unna!

1  Takk, Isabell S
Anmeldt 20. mai 2021

Stort rom, helt greit møblert. Greit renhold minus flekkete drikkeglass og utrivelig dusjsone. Trodde først ikke det var varmt vann igjen, men etter flere minutter med rennende vann, ble det varmt. Stille og rolig bymiljø, men veldig lytt mellom rommene.
Personalet derimot, så ikke på oss i det hele tatt under innsjekk, svarte kort og uinteressert på forespørsler. Tross forhåndsbestilling på 2 netter, valgte vi å sjekke ut morgenen etter pga stemningen i resepsjonen da vi gikk forbi. Følte oss ikke velkommen. På vei ut 8.45, fikk vi ikke opp dørlåsen, og ba om hjelp. Irritert låste resepsjonisten opp døra, snudde på hælen uten et ord, og strenet tilbake til sofaen sin, barføtt i slitte tøfler. STYR UNNA DETTE HOTELLET.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, AnnKristinF2
Anmeldt 27. desember 2020

Jeg har ikke så mye bra og si om dette hotellet..
Jeg og min mann bodde her i noen dager, og det første vi fant var en startpistol under sofaen på hotellrommet... Vi fikk litt panikk og ringte politiet.
Politiet kom og de sa at den mest sannsynlig hadde blitt brukt til og skremme noen..
Personale hadde ingen utalelser.
Vi betalte 200 kroner for frokost, men når vi gikk ned så var det ingen frokost og ingen personale og se... Og når vi sjekket ut så var det heller ingen personale og se..

Dato for oppholdet: desember 2020
1  Takk, Siri O