Christine S
Dato for oppholdet: oktober 2018
Hege H, HotellsjefQuality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 29. okt. 2018
Hei Christine S.,
Tusen takk for tilbakemelding på Tripadvisor i forbindelse med ditt besøk hos oss.
Vi kan ikke annet enn beklager din opplevelse under oppholdet du hadde, ut ifra din beskrivelse av rommet så er det ikke vanskelig å forstå at du har fått ett rom som slettes ikke er tilpasset for HC slik som forespurt. Jeg tar dette videre hos oss med en gang, og lover at vi skal gjøre alt vi kan for at dette ikke skjer igjen - tusen takk for at du melder ifra om dette til oss.
Vi ønsker deg en riktig fin vinter og håper vi får gleden av å ønske deg velkommen igjen og vise at vi kan bedre enn som så! :-)
  • Algotels
    • Vio.com
    16.4 km fra Quality Hotel Tønsberg
    Se flere hoteller i Tønsberg
    Anmeldt 7. oktober 2018

Innsjekk og rom var bra, men det stoppet der. Hvorfor skal det alltid være så dyrt på enkelte hoteller, kjøpte noen øl i baren 90 NOK for 0,4 ??? og ikke en antydning fra personalet om å hjelpe til med å flytte 4 øl fra baren og bort til bordet.

Hotellet vasker ikke eller kommer med rene håndklør uten at du sier fra

Dato for oppholdet: oktober 2018
    2  Takk, OBara
    Hege H, Hotellsjef på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. oktober 2018

Hei OBara,
    Takk for din tilbakemelding på Tripadvisor.
    Her har vi litt å ta tak i skjønner jeg, og vi skal ta dette videre hos oss.
    Prisen på øl får vi nok ikke gjort noe med, men hjelp til å bære dem bort til bordet dere satt ved skulle du selvfølgelig fått - beklager at dette ikke ble tilbudt og vi vil ta dette med personalet i baren hos oss med en gang.
    Vi vasker mer enn gjerne rommet og bytter ut håndklærne, men som du nevner må man henge ut en dørhenger på utsiden av døren og varsle at man ønsker dette (må gjøres innen kl. 23.00 dagen i forveien). Om man ikke henger den ut blir ikke rommet vasket dagen etter, samtidig doneres det en trygg natts søvn til barn utsatt for menneskehandel, dette er ett samarbeide som vi har sammen med UNICEF.
    Tusen takk for besøket, vi ønsker deg en riktig fin helg! :-)

Anmeldt 4. oktober 2018

De siste årene har jeg kommet til å legge alle mine overnattinger til Quality Hotel Tønsberg. Dette har jeg gjort fordi Quality Tønsberg er et hotell hvor absolutt alle mine forventinger til bekvemmelighet og service innfris. Foruten hotellets sentrale beliggenhet, gleder det meg ved hvert eneste besøk å bli bemøtt av vennlige og serviceinnstilte medarbeidere i resepsjonen. Rommene lyse, rene og romslige. Gratis wifi og skrivebord på rommet gir meg mulighet og overskudd til å legge inn en arbeidsøkt på kvelden - og om morgenen inntas den velsmakende frokosten i en svært behageligl atmosfære i frokostrestaturanten. Hit reiser jeg alltid når jeg er i Tønsberg, og jeg kan anbefale dette hotellet på det varmeste.

Takk, Tore P
    Hege H, Hotellsjef på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2018

Hei urbanlife61,

Wow, for en tilbakemelding å få - det er rett og slett en ære å lese og det gleder oss å høre at du har det bra under besøkene dine hos oss. Og vi må ærlig innrømme at vi er ikke bare litt stolte over å høre at dine opphold hos oss er opp til alle forventningene som er når man overnatter på hotell - Tusen takk, og ikke minst takk for anbefalingen - vi setter stor pris på det! :-)
    Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake, takk for besøket for denne gang! :-D

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Flotte møtelokaler til 400 mennesker.
    Pausematen var variert; frukt, kake, softis, popkorn, kaffe og te.
    Personalet var serviceinnstilt og hyggelige. Rene rom.
    Utreise etter kl 12.00 var ingen problem.

Takk, AnneGreteB8

Hei AnneGreteB8,

Så hyggelig å høre at du har hatt det bra under landsmøte til N.K.S. og at alt i den sammenheng leverte opp til forventningene.
    Tusen takk for fin tilbakemelding, og for besøket - vi håper på å få ønske deg velkommen igjen! :-D

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Kickoffhelg med firmaet fungerte utmerket. Flott plassering, god mat, greie rom og funksjonelt hotell med mange muligheter. Nærhet til alt i sentrum. Kommer gjerne igjen både i arbeids- og privat sammenheng.

Takk, Jostein J
    Hege H, Hotellsjef på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Hei Jostein J.,

Dette var utrolig hyggelig lesing, ikke noe er bedre enn å få tilbakemelding om at besøket svarte til forventningene - tusen takk!
    Vi står klare til å ønske deg velkommen igjen, om det skulle være i jobb eller privat sammenheng.
    Tusen takk for besøket for denne gang! :-)

Anmeldt 17. september 2018

Jeg har bodd på dette hotellet ca 20 ganger, men neste gang prøver jeg et annet.
    Rommet hadde flekkete teppegulv, tv som ikke virket, såpedispenser på badet var tom. vasken var tett og dusjforhenget svart av sopp nederst, dette er ikke bra.
    Jeg fikk beklagelse, men ingen reduksjon i pris.
    Forøverig ble tre av mine kollegaer syke av maten de spiste til middag.

Romtips: Rom mot kanalen er veldig stille med fin utsikt, men veldig langt fra heisen
    1  Takk, Mikke6
    Hege H, Hotellsjef på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2018

Hei Mikke6,

Ai ai ai, her har vi jammen sovet i timen i forbindelse med ditt siste besøk og vi kan ikke annet enn å legge oss langflate i beklagelse og håpe på tilgivelse.

Slik skal det selvfølgelig ikke være hos oss. Vi vil ta tak i dette med en gang og gjennomgå rutinene slik at vi forhindrer at dette skjer igjen. Takk for at du tar dette opp med oss.

Jeg blir glad om du vil utdype litt mer til oss i forbindelse med hendelsen, og setter stor pris på om du kontakter meg direkte på hege.halvorsen@choice.no eller 33 00 41 00.

Jeg håper vi får ønske deg velkommen igjen og rette opp i det dårlige inntrykket du fikk ved dette besøket.