2 personer ser på dette hotellet
Trip.com
FindHotelUSD 156
ZenHotels.comUSD 168
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Bodde en natt i jobbsammenheng på det som skulle være et HC-rom. Det lå langt fra heis, terskel til badet, badekar i stedet for dusj og ikke noe å holde seg i på toalettet. Kan heller ikke skjønne at det var riktig snusirkel på badet. I tillegg var alle knagger festet høyt på veggen, da hjelper det lite med danseplass. Ok mat og møterommet helt ok. Kommer nok ikke til å bo her på nytt hvis jeg kan velge.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, christinesZ1666VJ
Hege H, Hotellsjef på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei Christine S.,
Tusen takk for tilbakemelding på Tripadvisor i forbindelse med ditt besøk hos oss.
Vi kan ikke annet enn beklager din opplevelse under oppholdet du hadde, ut ifra din beskrivelse av rommet så er det ikke vanskelig å forstå at du har fått ett rom som slettes ikke er tilpasset for HC slik som forespurt. Jeg tar dette videre hos oss med en gang, og lover at vi skal gjøre alt vi kan for at dette ikke skjer igjen - tusen takk for at du melder ifra om dette til oss.
Vi ønsker deg en riktig fin vinter og håper vi får gleden av å ønske deg velkommen igjen og vise at vi kan bedre enn som så! :-)

Anmeldt 7. oktober 2018

Innsjekk og rom var bra, men det stoppet der. Hvorfor skal det alltid være så dyrt på enkelte hoteller, kjøpte noen øl i baren 90 NOK for 0,4 ??? og ikke en antydning fra personalet om å hjelpe til med å flytte 4 øl fra baren og bort til bordet.

Hotellet vasker ikke eller kommer med rene håndklør uten at du sier fra

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, OBara
Hege H, Hotellsjef på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. oktober 2018

Hei OBara,
Takk for din tilbakemelding på Tripadvisor.
Her har vi litt å ta tak i skjønner jeg, og vi skal ta dette videre hos oss.
Prisen på øl får vi nok ikke gjort noe med, men hjelp til å bære dem bort til bordet dere satt ved skulle du selvfølgelig fått - beklager at dette ikke ble tilbudt og vi vil ta dette med personalet i baren hos oss med en gang.
Vi vasker mer enn gjerne rommet og bytter ut håndklærne, men som du nevner må man henge ut en dørhenger på utsiden av døren og varsle at man ønsker dette (må gjøres innen kl. 23.00 dagen i forveien). Om man ikke henger den ut blir ikke rommet vasket dagen etter, samtidig doneres det en trygg natts søvn til barn utsatt for menneskehandel, dette er ett samarbeide som vi har sammen med UNICEF.
Tusen takk for besøket, vi ønsker deg en riktig fin helg! :-)

Anmeldt 4. oktober 2018

De siste årene har jeg kommet til å legge alle mine overnattinger til Quality Hotel Tønsberg. Dette har jeg gjort fordi Quality Tønsberg er et hotell hvor absolutt alle mine forventinger til bekvemmelighet og service innfris. Foruten hotellets sentrale beliggenhet, gleder det meg ved hvert eneste besøk å bli bemøtt av vennlige og serviceinnstilte medarbeidere i resepsjonen. Rommene lyse, rene og romslige. Gratis wifi og skrivebord på rommet gir meg mulighet og overskudd til å legge inn en arbeidsøkt på kvelden - og om morgenen inntas den velsmakende frokosten i en svært behageligl atmosfære i frokostrestaturanten. Hit reiser jeg alltid når jeg er i Tønsberg, og jeg kan anbefale dette hotellet på det varmeste.

Takk, Tore P
Hege H, Hotellsjef på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2018

Hei urbanlife61,

Wow, for en tilbakemelding å få - det er rett og slett en ære å lese og det gleder oss å høre at du har det bra under besøkene dine hos oss. Og vi må ærlig innrømme at vi er ikke bare litt stolte over å høre at dine opphold hos oss er opp til alle forventningene som er når man overnatter på hotell - Tusen takk, og ikke minst takk for anbefalingen - vi setter stor pris på det! :-)
Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake, takk for besøket for denne gang! :-D

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Flotte møtelokaler til 400 mennesker.
Pausematen var variert; frukt, kake, softis, popkorn, kaffe og te.
Personalet var serviceinnstilt og hyggelige. Rene rom.
Utreise etter kl 12.00 var ingen problem.

Takk, AnneGreteB8

Hei AnneGreteB8,

Så hyggelig å høre at du har hatt det bra under landsmøte til N.K.S. og at alt i den sammenheng leverte opp til forventningene.
Tusen takk for fin tilbakemelding, og for besøket - vi håper på å få ønske deg velkommen igjen! :-D

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Kickoffhelg med firmaet fungerte utmerket. Flott plassering, god mat, greie rom og funksjonelt hotell med mange muligheter. Nærhet til alt i sentrum. Kommer gjerne igjen både i arbeids- og privat sammenheng.

Takk, josteinj281
Hege H, Hotellsjef på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Hei Jostein J.,

Dette var utrolig hyggelig lesing, ikke noe er bedre enn å få tilbakemelding om at besøket svarte til forventningene - tusen takk!
Vi står klare til å ønske deg velkommen igjen, om det skulle være i jobb eller privat sammenheng.
Tusen takk for besøket for denne gang! :-)