Expedia.comUSD 130
Vio.comUSD 130
EtripUSD 130
Anmeldt 23. desember 2018

Hotellet er relativt nytt, ligger ved Bryggen i byen. Vi hadde bestilt et Superior rom, litt større enn øvrige rom. Ingen telefon, slik at man måtte bruke mobil for kontakt med resepsjon eller verden for øvrig, kun en enkel hylle på veggen som arbeidsplate, ingen skuffer under. En lenestol og en "kontorstol" og et lite bord. Intet skap med hyller for oppbevaring av tøy, ved opphold utover en enkelt natt blir dette for dårlig! Badet er moderne, badekar hvor man står og dusjer! Ikke det sikreste hvis man vil bevare armer og ben! Såpedispensere uten holdere! Ikke enkelt å bruke.

Romtips: God utsikt fra superior-rom.
Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Odd M
Hege H, Hotellsjef på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2019

Hei Odd M.,
Tusen takk for tilbakemelding på Tripadvisor og riktig godt nytt år! :-). Selvfølgelig skal såpedispenserne henge på veggene og så snart vi hørte om dette på rommet du hadde sendte vi vaktmesteren vår for å rette opp i det, takk for at du meldte ifra :-). Vi håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen igjen, ønsker deg en fin januaruke! :-)

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Årets julebord! . Buffet. Du må bare begrense deg, men det ikke lett .Her har de alt du kan ønske deg, fra havets bunn til norske heier. Kongekrabbe , lutefisk , grønnskjell , pinnekjøtt , ribbe ,..... Delikat anrettet og rikelig.. Drikke ekstra og litt stivt priset .

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Trondoc
Hege H, Hotellsjef på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Hei Trondoc,
Så hyggelig å høre at julebordet hos oss svarte til forventningene, våre kokker legger sin stolthet buffeen og det er ekstra hyggelig å høre at det faller i smak! :-) Tusen takk for besøket for denne gang, vi står klare til å ønske deg velkommen tilbake. Vi ønsker deg en riktig god jul! :-)

Anmeldt 12. november 2018

Tilrettelagt for rask og enkel adkomst med parkering i kjeller. Hyggelig mottakelse i resepsjonen. Stor og åpen lobby er en trivelig område for å sitte ned og treffe andre. For vi som liker å trene litt er det OK treningsrom og sauna i 5. Takbassenget var stengt men det må være en bra opplevelse å ta seg en svømmetur på Tønsbergs tak. Bra frokost. Effektiv utsjekk. Et bra opphold.

Takk, Waylon2
Hege H, Hotellsjef på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. november 2018

Hei Waylon2,
Det er like stas hver gang man får tilbakemelding på at oppholdet blir slik som forventet og det er intet unntak denne gangen. Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding i forbindelse med besøket. Takterrassen og bassenget er en opplevelse i seg selv, og jeg anbefaler å ta turen tilbake til oss i sommersesongen når dette er åpent! ;-) Tusen takk for besøket, vi håper du tar turen tilbake om ikke altfor lenge - vi står klare til å ønske deg velkommen igjen! :-)

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Bodde en natt i jobbsammenheng på det som skulle være et HC-rom. Det lå langt fra heis, terskel til badet, badekar i stedet for dusj og ikke noe å holde seg i på toalettet. Kan heller ikke skjønne at det var riktig snusirkel på badet. I tillegg var alle knagger festet høyt på veggen, da hjelper det lite med danseplass. Ok mat og møterommet helt ok. Kommer nok ikke til å bo her på nytt hvis jeg kan velge.

Takk, christinesZ1666VJ
Hege H, Hotellsjef på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei Christine S.,
Tusen takk for tilbakemelding på Tripadvisor i forbindelse med ditt besøk hos oss.
Vi kan ikke annet enn beklager din opplevelse under oppholdet du hadde, ut ifra din beskrivelse av rommet så er det ikke vanskelig å forstå at du har fått ett rom som slettes ikke er tilpasset for HC slik som forespurt. Jeg tar dette videre hos oss med en gang, og lover at vi skal gjøre alt vi kan for at dette ikke skjer igjen - tusen takk for at du melder ifra om dette til oss.
Vi ønsker deg en riktig fin vinter og håper vi får gleden av å ønske deg velkommen igjen og vise at vi kan bedre enn som så! :-)

Anmeldt 7. oktober 2018

Innsjekk og rom var bra, men det stoppet der. Hvorfor skal det alltid være så dyrt på enkelte hoteller, kjøpte noen øl i baren 90 NOK for 0,4 ??? og ikke en antydning fra personalet om å hjelpe til med å flytte 4 øl fra baren og bort til bordet.

Hotellet vasker ikke eller kommer med rene håndklør uten at du sier fra

2  Takk, OBara
Hege H, Hotellsjef på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. oktober 2018

Hei OBara,
Takk for din tilbakemelding på Tripadvisor.
Her har vi litt å ta tak i skjønner jeg, og vi skal ta dette videre hos oss.
Prisen på øl får vi nok ikke gjort noe med, men hjelp til å bære dem bort til bordet dere satt ved skulle du selvfølgelig fått - beklager at dette ikke ble tilbudt og vi vil ta dette med personalet i baren hos oss med en gang.
Vi vasker mer enn gjerne rommet og bytter ut håndklærne, men som du nevner må man henge ut en dørhenger på utsiden av døren og varsle at man ønsker dette (må gjøres innen kl. 23.00 dagen i forveien). Om man ikke henger den ut blir ikke rommet vasket dagen etter, samtidig doneres det en trygg natts søvn til barn utsatt for menneskehandel, dette er ett samarbeide som vi har sammen med UNICEF.
Tusen takk for besøket, vi ønsker deg en riktig fin helg! :-)