2 personer ser på dette hotellet
Trip.com
CheapTicketsUSD 166
HurbUSD 186
Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Besøkte hotellet en helg i januar. Fikk et hyggelig rom med utsikt mot kanalen. Litt spesielt å tenke på at ved den gjenfrosne kanalen, de snødekte flytebryggene og de nedsnødde uterestaurantene er det yrende liv om sommeren. Heldigvis var det en varmende peis i resepsjonen og mye god drikke å få kjøpt i baren. Takk for et hyggelig opphold, vi kommer garantert tilbake.

Dato for oppholdet: januar 2019
1  Takk, 843janpetterh
Hege H, Hotellsjef på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. februar 2019

Hei 843janpetterh,
Tusen takk for tilbakemelding her på Tripadvisor! :-) Jeg er helt enig med deg i at beliggenheten vår er perfekt ;), og det er en egen sjarm med vinteren og hvitdekket brygge og isdekket kanal. Det er så hyggelig å høre at dere har hatt det bra under besøket, og vi står klare til å ønske dere velkommen igjen til oss! :-)

Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Jeg har vært på hotellet mange ganger på dag samlinger og med overnatting. Soverommene er bra og service på konferanse er bra. De har mange ulike møterom, men alle er ikke like gode.

Maten er god og de er gode på matmerking. Kjøkkenet velger mat som fjør det enkelt å spise trykt. Når jeg spør om glutenfritt får jeg oftes til svar at all varmmat er glutenfritt.

Takk, kjespa
Hege H, Hotellsjef på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2019

Hei kjespa,
Tusen takk for flott tilbakemelding og ikke minst for besøket. Det er så hyggelig å høre at oppholdene hos oss svarer til forventningene. Vi håper ikke det er altfor lenge til vi får ønske deg velkommen tilbake - takk for nå! :-)

Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Som Platinum medlem hadde jeg booket inn en bonusnatt her 1. juledag på vei til Danmark. Da vi ankom hotellet, ble vi møtt av en fantastisk service innstilt hyggelig dame, som umiddelbart oppgraderte vårt rom til et enormt stort flott rom som så ut som en suite. Det var nydelige senger og en flott utsikt mot havnen i Tønsberg. Rommet var på enden av hotellet, så vi fikk en hjørnesuite.
Det lønner seg virkelig å være lojal mot Choice kjeden. Reiser man mye med overnatting, klatrer man relativt raskt med nivåene her. Dette gjør at man bruker Choice fast. Jeg har forsøkt noen forskjellige hotellkjeder, men Nordic Choice er for meg utvilsomt den aller beste. Oversiktlig og lett å holde oversikten på egen nettside + app på mobilen. Anbefales på det varmeste.

Takk, Eirik B
Hege H, Hotellsjef på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2019

Hei Eirik B.,
WOW, tusen takk for flott tilbakemelding - og ikke minst din anbefaling, det setter vi stor pris på. Det er ikke noe som gleder mer å høre enn at våre gjester har hatt det bra under besøket.Vi ønsker deg et riktig godt nytt år, og håper vi får gleden av å ønske deg velkommen igjen, vi står klare! :-)

Anmeldt 23. desember 2018

Hotellet er relativt nytt, ligger ved Bryggen i byen. Vi hadde bestilt et Superior rom, litt større enn øvrige rom. Ingen telefon, slik at man måtte bruke mobil for kontakt med resepsjon eller verden for øvrig, kun en enkel hylle på veggen som arbeidsplate, ingen skuffer under. En lenestol og en "kontorstol" og et lite bord. Intet skap med hyller for oppbevaring av tøy, ved opphold utover en enkelt natt blir dette for dårlig! Badet er moderne, badekar hvor man står og dusjer! Ikke det sikreste hvis man vil bevare armer og ben! Såpedispensere uten holdere! Ikke enkelt å bruke.

Romtips: God utsikt fra superior-rom.
Takk, Odd M

Hei Odd M.,
Tusen takk for tilbakemelding på Tripadvisor og riktig godt nytt år! :-). Selvfølgelig skal såpedispenserne henge på veggene og så snart vi hørte om dette på rommet du hadde sendte vi vaktmesteren vår for å rette opp i det, takk for at du meldte ifra :-). Vi håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen igjen, ønsker deg en fin januaruke! :-)

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Årets julebord! . Buffet. Du må bare begrense deg, men det ikke lett .Her har de alt du kan ønske deg, fra havets bunn til norske heier. Kongekrabbe , lutefisk , grønnskjell , pinnekjøtt , ribbe ,..... Delikat anrettet og rikelig.. Drikke ekstra og litt stivt priset .

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Trondoc
Hege H, Hotellsjef på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Hei Trondoc,
Så hyggelig å høre at julebordet hos oss svarte til forventningene, våre kokker legger sin stolthet buffeen og det er ekstra hyggelig å høre at det faller i smak! :-) Tusen takk for besøket for denne gang, vi står klare til å ønske deg velkommen tilbake. Vi ønsker deg en riktig god jul! :-)