Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Et hotell med god beliggenhet på brygga i Tønsberg. God frokost men litt trangt om plassen når det er mange gjester på hotellet. Rommene er usjarmerende og kunne gjerne hatt behov for renovering, badene er også av en litt lavere standard enn hva man er vant med hos quality hotellene andre steder.

Dato for oppholdet: september 2019
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Copiloto78
Hege H, Hotellsjef på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2019

Hei briskebybadboy, så hyggelig at du valgte å bo hos nettopp oss under ditt besøk i byen. Det gleder oss å høre at frokosten falt i smak, ikke fullt så stas er det å høre at standarden på våre rom ikke leverer opp til dine ønsker og forventninger. Jeg ønsker deg en fin høst, og håper selvfølgelig at vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake! :-)

Anmeldt 18. august 2019 via mobile enheter

Bra beliggenhet sentralt på brygga i Tønsberg.
Enkel, men dyr, parkering i P-kjeller under hotellet.
Hyggelig og rask innsjekking.
Rommet helt standard, rent og bra.
Frokost bra, men tallerknene blir mindre og mindre.

Takk, herrol
Hege H, Hotellsjef på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2019

Hei herrol,
Tusen takk for tilbakemelding og for at du valgte å bo hos oss. Veldig hyggelig å høre at du har hatt det fint og kost deg under besøket og jeg tror nok jeg med sikkerhet (nesten i alle fall ;-)) kan si at vi ikke kommer til å få mindre tallerkener på frokosten. Ønsker deg en fin sensommer, og håper vi får ønske deg velkommen tilbake! :-)

Anmeldt 12. august 2019

Rommet bar preg av å være eldre, ser det på det tekniske anlegget. For oss var det bare et sted å sove, men for den prisen forventet jeg et penere og mer moderne rom. Pluss for basseng på taket, selv om badstua ikke var på.

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Dickopf87
Hege H, Hotellsjef på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2019

Hei Dickopf87, tusen takk for tilbakemelding og ikke minst for besøket. Det er veldig hyggelig å høre at dere har hatt der fint og kost dere under oppholdet hos oss, og selvfølgelig trist å høre at standarden på våre rom ikke leverer opp til det som forventes. Badstuen står ikke på hele tiden, denne skrur man på selv når man ønsker å bruke den :-). Jeg håper vi får gleden av å ønske deg/dere velkommen igjen! :-)

Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Hotellet har en kjempebra beliggenhet på brygga i Tønsberg.
Men å være der på sommeren er nesten umulig om du ønsker å sove godt. De har ikke aircondition, men et såkalt miljøvennlig klimaanlegg, som fungerer særdeles dårlig, og hotellet ligger slikt til at det er sol på alle kanter. Dvs at det er uutholdelig varmt.Frokosten er bra, men det er et stort hotell, og mye mennesker, dermed blir det fort tomt og de ansatte klarer ikke å fylle opp fort nok. Utover dette, et greit hotell.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Lill-Karin
Hege H, Hotellsjef på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2019

Hei Lill-Karin, tusen takk for tilbakemelding og ikke minst for besøket. Det er selvfølgelig trist å høre at vi ikke når helt opp på vår standard. Vi har nok verken aircondition eller klimaanlegg hos oss, men en sentralstyrt ventilasjon som jobber den den kan på varme dager slik som vi har hatt i år, og det er dessverre ikke alltid det klarer å levere slik som alle forventer - så til tider en utakknemlig jobb ;-) Uavhengig om det er mye mennesker eller ikke skal frokosten suppleres fortløpende, og jeg beklager at vi ikke klarte å følge opp dette da du var hos oss - det tar vi selvfølgelig med oss på veien. Jeg ønsker deg en fin august, og håper vi får gleden av å ønske deg velkommen igjen! :-)

Anmeldt 3. august 2019

Bor mye på hoteller i jobbreiser. I dag var det 1 natt på hotellet sammen med kona. Har bodd her før fordi pene rom og god standard. Dette er første gang jeg tar meg tid å legge igjen en tilbakemelding. RITA du jobbet på frokostavdelingen i dag tidlig. Et så positivt og hyggelig personale har jeg ikke opplevd før. Så snill du var, og hjelpsom på overtid. Jeg forsov meg i den gode sengen:-), og kona på rommet hadde vondt i nakken som kommer og går. du sørget for at vi fikk en kjempefin frokost og samtidig så var ditt positive og smilende og hjelpsomme måte å være på en perfekt fin start på dagen. Hadde jeg vært «undercover boss» på hotellet hadde jeg gitt 5 stjerner uansett, men du Rita var årsaken at jeg tar meg tid å legge inn denne velfortjente anmeldelsen. Folkens dette hotellet ligger perfekt ned ved brygga, har flott standard og så har dem Rita og mange hyggelige ansatte:-)
Vi kommer tilbake
Hilsen
Frode Overå & Tara Overå

Takk, Reisegladfamilie777

Hei Reisegladfamilie777,
WOW for en tilbakemelding, tusen takk! :-) Det er utrolig hyggelig å høre at dere har hatt det fint hos oss, og jeg tar selvfølgelig den fine tilbakemeldingen videre med mine flotte kolleger. Ønsker dere en fin sensommer, og gleder oss til å få ønske dere velkommen igjen! :-)