Strawberry Hotels
kr 1 690
Fullt refunderbart før søn. 2. jun.
Vio.com
kr 1 525
Frokost inkludert
KristinLT
Oslo, Norge
3,0 av 5 boblerAnmeldt 11. juli 2020via mobile enheter
Hege H, AnnetQuality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 29. juli 2020
Hei KristinLT, tusen takk for tilbakemelding og ikke minst for besøket. Vi ønsker deg en fortsatt fin sommer! :-)
    kr 1 804
    kr 3 345
15.4 km fra Quality Hotel Tønsberg
Se flere hoteller i Tønsberg
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Har tidligere hatt flere gode opplevelser ved å bo her, men nå, på vårt opphold i to netter, mener vi at vi får lite for pengene. Hotellfølelsen er minimal.

Rommene er små, det kan kompenseres med fin utsikt og god beliggenhet. Beliggenheten er god, men utsikten var fraværende denne gangen på vårt rom. Badene er små, men kan kompenseres med smarte løsninger. Men når halve badet blir vått under dusjing, er ikke det så smart. Det at rommene ikke blir vasket hver dag og at evt nye håndklær må hentes i resepsjonen, trekker heller ikke opp hotellfølelsen. Frokosten var heldigvis tilpasset Covid-19 og var helt grei. Hverken mer eller mindre.

Basseng på taket, at rommene var rene, enkel parkering i kjelleren og god beliggenhet, trekker opp.

«We have broken up with our phone» informeres det om på rommene. Dessverre virker det nå som om det også er «complicated» med servicen.

Takk, NorthStar799065
Hege H, Annet på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2020

Hei NorthStar799065,
Tusen takk for besøket og for tilbakemelding. Vi ønsker deg en fin sommer videre! :-)

Anmeldt 7. juli 2020

Bestilte superior rom - fikk rom uten AC, knøttlite bad og ellers som std. Dobbeltrom - ikke skifte av sengetøy/håndklær i løpet av tre dagers opphold, frokost hvor man må stå i tettpakket kø - covid 19 risiko - og lav servicegrad - skuffende! Og frister neppe til gjentakelse😢😷

1  Takk, hansottolund
Hege H, Annet på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Hei hansottolund, tusen takk for tilbakemelding i forbindelse med oppholdet ditt hos oss. Det kan til tider bli kø i forbindelse med frokostserveringen og vi har behov for at alle bidrar slik at avstands-restriksjonen overholdes - det er selvfølgelig ikke ønskelig at man skal stå i tettpakket kø. Her er det selvfølgelig 1 meter mellom hver gjest som gjelder. Det er selvfølgelig beklagelig å høre at servicen ikke var tilfredsstillende og jeg vil ta dette videre hos oss - takk for at du sier ifra. Ønsker deg en fin sommer! :-)

Anmeldt 5. juli 2020

Det er veldig praktisk å bo her dersom man skal på et arrangement i Oseberg Kulturhus og i forhold til brygga i Tønsberg. Parkeringen i hotellet er dyr. Min mann savnet BBC på TV, men ellers så var rommet helt greit. Jeg savnet geitost på frokosten. Hyggelig betjening.

Takk, Ingeborg56

Hei Ingeborg56, tusen takk for tilbakemelding og ikke minst for besøket. Ønsker deg en fortsatt fin sommer! :-)

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Hvis dette er den beste coronafrokosten som kunne fixes burde man droppe hele greia!!!
Aner ikke hvor mange dager det er siden brødet ble bakt, har aldri kjent noe kjedeligere! Ekstremt lite utvalg! Veldig skuffende.
Rent og praktisk kompakt rom med Ok utsikt. Hyggelig betjening.

2  Takk, Travelglenn-oe

Hei Travelglenn-oe, tusen takk for besøket og for tilbakemelding i forbindelse med dette. Jeg tar tilbakemeldingen din vedrørende frokosten videre internt hos oss, det er selvfølgelig trist å høre at den ikke falt i smak. Ønsker deg en fortsatt fin sommer! :-)

Anmeldt 30. juni 2020

Greit standardrom med OK størrelse. Det ble fryktelig varmt om natten (varmebølge på Østlandet) og det var ikke mulig å justere aircondition/temperatur på hvert enkelt rom. Det skal i rettferdighetens navn nevnes at så høye temperaturer forekommer svært sjelden i Norge. Badet var rent og pent, men ble oversvømt av vann etter hver dusj. Hotellet hadde løst frokostserveringen med smitteverntiltak fint; gjestene fikk tildelt et bord og fikk velge mat fra en buffet som personalet administrerte. Lite kø og godt nok utvalg i kalde og varme retter. Hotellet har pene fellesarealer og hyggelig personale.

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Elvegris

Hei Elvegris, tusen takk for flott tilbakemelding i forbindelse med besøket deres hos oss. Jeg ønsker deg en fin sommer videre! :-)