Petter V
1,0 av 5 boblerAnmeldt 12. juli 2020
Hege H, AnnetQuality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 29. juli 2020
Hei Petter V., tusen takk for tilbakemelding og for at dere bodde hos oss. Det er beklagelig å høre at dere ikke fikk den servicen som forventes og vi tar selvfølgelig dette videre internt hos oss. Ønsker deg en fortsatt fin sommer! :-)
kr 1 977
  • ZenHotels.com
15.4 km fra Quality Hotel Tønsberg
Se flere hoteller i Tønsberg
Anmeldt 12. juli 2020

Jeg og familien min måtte vente veldig lenge før vi fikk rommet. Vi fikk heller ikke noen konkrete tidspunkt. Vi skulle få rommet 3, men det gjekk 2 timer før vi fikk det. Da vi endelig fikk rommet var vi lei av hotellet.

Takk, 562didrikh
Hege H, Annet på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2020

Hei 562didrikh, tusen takk for besøket og for tilbakemelding. Vi starter med innsjekk fra kl. 15.00 og det er beklagelig å høre at dere ble ventende en stund før dere fikk sjekke inn. Ønsker deg en fin sensommer! :-)

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Veldig enkle rom, ikke noe form for ekstra følelse av «luksus» her, så for bare å overnatte er vel dette greit nok. Men under forventning til prisen. Her er det kun beliggenheten som drar opp dessverre

Takk, KristinLT

Hei KristinLT, tusen takk for tilbakemelding og ikke minst for besøket. Vi ønsker deg en fortsatt fin sommer! :-)

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Har tidligere hatt flere gode opplevelser ved å bo her, men nå, på vårt opphold i to netter, mener vi at vi får lite for pengene. Hotellfølelsen er minimal.

Rommene er små, det kan kompenseres med fin utsikt og god beliggenhet. Beliggenheten er god, men utsikten var fraværende denne gangen på vårt rom. Badene er små, men kan kompenseres med smarte løsninger. Men når halve badet blir vått under dusjing, er ikke det så smart. Det at rommene ikke blir vasket hver dag og at evt nye håndklær må hentes i resepsjonen, trekker heller ikke opp hotellfølelsen. Frokosten var heldigvis tilpasset Covid-19 og var helt grei. Hverken mer eller mindre.

Basseng på taket, at rommene var rene, enkel parkering i kjelleren og god beliggenhet, trekker opp.

«We have broken up with our phone» informeres det om på rommene. Dessverre virker det nå som om det også er «complicated» med servicen.

Takk, NorthStar799065

Hei NorthStar799065,
Tusen takk for besøket og for tilbakemelding. Vi ønsker deg en fin sommer videre! :-)

Anmeldt 7. juli 2020

Bestilte superior rom - fikk rom uten AC, knøttlite bad og ellers som std. Dobbeltrom - ikke skifte av sengetøy/håndklær i løpet av tre dagers opphold, frokost hvor man må stå i tettpakket kø - covid 19 risiko - og lav servicegrad - skuffende! Og frister neppe til gjentakelse😢😷

1  Takk, hansottolund
Hege H, Annet på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Hei hansottolund, tusen takk for tilbakemelding i forbindelse med oppholdet ditt hos oss. Det kan til tider bli kø i forbindelse med frokostserveringen og vi har behov for at alle bidrar slik at avstands-restriksjonen overholdes - det er selvfølgelig ikke ønskelig at man skal stå i tettpakket kø. Her er det selvfølgelig 1 meter mellom hver gjest som gjelder. Det er selvfølgelig beklagelig å høre at servicen ikke var tilfredsstillende og jeg vil ta dette videre hos oss - takk for at du sier ifra. Ønsker deg en fin sommer! :-)

Anmeldt 5. juli 2020

Det er veldig praktisk å bo her dersom man skal på et arrangement i Oseberg Kulturhus og i forhold til brygga i Tønsberg. Parkeringen i hotellet er dyr. Min mann savnet BBC på TV, men ellers så var rommet helt greit. Jeg savnet geitost på frokosten. Hyggelig betjening.

Takk, Ingeborg56

Hei Ingeborg56, tusen takk for tilbakemelding og ikke minst for besøket. Ønsker deg en fortsatt fin sommer! :-)