FindHotelUSD 134
eDreamsUSD 134
Trip.comUSD 156
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde med oss et vennepar, og bodde her i to dager. Stort og litt upersonlig hotel. Men lite å sette fingeren på. Svømmebassenget på taket dro nok opplevelsen litt opp. Rommet hadde grei standar, men jeg savner et lite kjøleskap på denne romkategorien. God seng og godt bad. Noe jeg alltid får hos Choice.
Med frokost opplevelsen blir litt «rar», covid-frokost. Det å bli servert, synes jeg ble litt omstendelig. Mye mer kunne vært ordnet på forhånd, med tallerken alternativer.

3  Takk, hildeskovli
Hege H, Annet på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2020

Hei hildeskovli, tusen takk for tilbakemelding og ikke minst for besøket. Vi står klare til å ønske deg velkommen igjen om vi får muligheten! :-)

Anmeldt 12. juli 2020

Det tok over 2 timer før vi fikk rommene våre. Flere ganger fikk vi korte utsettelser fra resepsjonistene, som gjorde at vi valgte å vente i lobbyen. Det var heller ingen beklagelse å få fra betjeningen. Ved et så kort opphold et det rett og slett uakseptabelt, og vi ville aldri valgt hotellet igjen.

Takk, Petter V

Hei Petter V., tusen takk for tilbakemelding og for at dere bodde hos oss. Det er beklagelig å høre at dere ikke fikk den servicen som forventes og vi tar selvfølgelig dette videre internt hos oss. Ønsker deg en fortsatt fin sommer! :-)

Anmeldt 12. juli 2020

Jeg og familien min måtte vente veldig lenge før vi fikk rommet. Vi fikk heller ikke noen konkrete tidspunkt. Vi skulle få rommet 3, men det gjekk 2 timer før vi fikk det. Da vi endelig fikk rommet var vi lei av hotellet.

Takk, 562didrikh

Hei 562didrikh, tusen takk for besøket og for tilbakemelding. Vi starter med innsjekk fra kl. 15.00 og det er beklagelig å høre at dere ble ventende en stund før dere fikk sjekke inn. Ønsker deg en fin sensommer! :-)

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Veldig enkle rom, ikke noe form for ekstra følelse av «luksus» her, så for bare å overnatte er vel dette greit nok. Men under forventning til prisen. Her er det kun beliggenheten som drar opp dessverre

Takk, KristinLT

Hei KristinLT, tusen takk for tilbakemelding og ikke minst for besøket. Vi ønsker deg en fortsatt fin sommer! :-)

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Har tidligere hatt flere gode opplevelser ved å bo her, men nå, på vårt opphold i to netter, mener vi at vi får lite for pengene. Hotellfølelsen er minimal.

Rommene er små, det kan kompenseres med fin utsikt og god beliggenhet. Beliggenheten er god, men utsikten var fraværende denne gangen på vårt rom. Badene er små, men kan kompenseres med smarte løsninger. Men når halve badet blir vått under dusjing, er ikke det så smart. Det at rommene ikke blir vasket hver dag og at evt nye håndklær må hentes i resepsjonen, trekker heller ikke opp hotellfølelsen. Frokosten var heldigvis tilpasset Covid-19 og var helt grei. Hverken mer eller mindre.

Basseng på taket, at rommene var rene, enkel parkering i kjelleren og god beliggenhet, trekker opp.

«We have broken up with our phone» informeres det om på rommene. Dessverre virker det nå som om det også er «complicated» med servicen.

Takk, NorthStar799065

Hei NorthStar799065,
Tusen takk for besøket og for tilbakemelding. Vi ønsker deg en fin sommer videre! :-)