FindHotel
Travelocity
Trip.comUSD 156
Anmeldt 13. juli 2020

Super fin beliggenhet og kjempe koselige resepsjonister som skapte godt første inntrykk, men som fort forsvant jo lenger vi var der. Her er noen punkt som kunne vært gjort bedre:
- Nøyere renhold( skittent etter de forrige)
- Mer å tilby som feks såper/qtips/kaffe O.l på rommet
- Vannkoker og strykejern
- Kjøleskap
- Bedre ventilasjon( svært varmt på rommet)

Rommene er også veldig «gammeldags» og utdaterte. De har ikke dusj men bare en skyvedør som gjør at hele badet blir vått når man dusjer. Badet var også ikke helt fullstendig rent da vi kom. Om vaskedamene ikke er helt nøye med rengjøringen - er de da nøye med korona tiltak?

Sist men ikke minst,prisen. Dette var en drøy pris forhold til hva vi fikk. Vi har vært på alt fra luksus hotell som Farris og Kragerø til Scandic og Thon hotell. Vi vil konkludere at vi får mer for pengene for disse hotellene.
Thon Hotell koster også flere hundrelapper mindre per natta og er en ubeskrivelig stor oppdatering fra Quality.

Ut i fra anmeldelsene fra Quality så vi dette komme, men mtp. At vi kun trengte en nattsopphold tenkte vi det gikk greit. Vi kommer aldri til å komme tilbake, uansett om det bare skulle vært for en natt.
Dessverre.

Takk, zlataaa
Hege H, Annet på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2020

Hei zlataaa, tusen takk for besøket og ikke minst for tilbakemeldingen din. Vi tar dine synspunkter videre internt hos oss og selvfølgelig skal det være tilfredsstillende rent når man sjekker inn. Beklager at det ikke var det i ditt tilfelle, det tar vi selvfølgelig med oss på veien og vi gjør tiltak i forbindelse med dette. Ønsker deg en fortsatt fin sommer, og dersom du skulle ombestemme deg og gi oss en ny sjanse så er vi her og skal gjøre det vi kan for å vise at vi kan bedre enn dette! :-)

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde med oss et vennepar, og bodde her i to dager. Stort og litt upersonlig hotel. Men lite å sette fingeren på. Svømmebassenget på taket dro nok opplevelsen litt opp. Rommet hadde grei standar, men jeg savner et lite kjøleskap på denne romkategorien. God seng og godt bad. Noe jeg alltid får hos Choice.
Med frokost opplevelsen blir litt «rar», covid-frokost. Det å bli servert, synes jeg ble litt omstendelig. Mye mer kunne vært ordnet på forhånd, med tallerken alternativer.

3  Takk, hildeskovli

Hei hildeskovli, tusen takk for tilbakemelding og ikke minst for besøket. Vi står klare til å ønske deg velkommen igjen om vi får muligheten! :-)

Anmeldt 12. juli 2020

Det tok over 2 timer før vi fikk rommene våre. Flere ganger fikk vi korte utsettelser fra resepsjonistene, som gjorde at vi valgte å vente i lobbyen. Det var heller ingen beklagelse å få fra betjeningen. Ved et så kort opphold et det rett og slett uakseptabelt, og vi ville aldri valgt hotellet igjen.

Takk, Petter V

Hei Petter V., tusen takk for tilbakemelding og for at dere bodde hos oss. Det er beklagelig å høre at dere ikke fikk den servicen som forventes og vi tar selvfølgelig dette videre internt hos oss. Ønsker deg en fortsatt fin sommer! :-)

Anmeldt 12. juli 2020

Jeg og familien min måtte vente veldig lenge før vi fikk rommet. Vi fikk heller ikke noen konkrete tidspunkt. Vi skulle få rommet 3, men det gjekk 2 timer før vi fikk det. Da vi endelig fikk rommet var vi lei av hotellet.

Takk, 562didrikh

Hei 562didrikh, tusen takk for besøket og for tilbakemelding. Vi starter med innsjekk fra kl. 15.00 og det er beklagelig å høre at dere ble ventende en stund før dere fikk sjekke inn. Ønsker deg en fin sensommer! :-)

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Veldig enkle rom, ikke noe form for ekstra følelse av «luksus» her, så for bare å overnatte er vel dette greit nok. Men under forventning til prisen. Her er det kun beliggenheten som drar opp dessverre

Takk, KristinLT

Hei KristinLT, tusen takk for tilbakemelding og ikke minst for besøket. Vi ønsker deg en fortsatt fin sommer! :-)