Kenneth P
Lørenskog, Akershus, Norway
3,0 av 5 boblerAnmeldt 23. juli 2020via mobile enheter
Hege H, AnnetQuality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 29. juli 2020
Hei KennethP149, tusen takk for besøket og for din anmeldelse. Vi står klare til å ønske deg velkommen igjen om vi får muligheten. Ønsker deg en fortsatt fin sommer! :-)
kr 2 032
    kr 2 331
16.4 km fra Quality Hotel Tønsberg
Se flere hoteller i Tønsberg
Anmeldt 22. juli 2020

Topp beliggenhet, hyggelig ansatte.
Savnet innergardiner, slik at vi fikk en mellomting av bekmørkt og sol rett inn i rommet.
Savnet også hyller og skap, all bagasje måtte ligge på gulvet.
Ellers tipp topp, hyggelig sted, rett på brygga.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, BjoernHansen2020
Hege H, Annet på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2020

Hei BjoernHansen2020, tusen takk for tilbakemelding og for at du valgte å bo hos oss. Jeg håper vi får gleden av å ønske deg velkommen igjen ved en senere anledning! :-)

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet har en meget bra beliggenhet på brygga i Tønsberg med umiddelbar nærhet til det meste. Hotellet i seg selv er et helt OK hotell med helt greie rom. Ble oppgradert til fin utsikt bortover brygga og vannet, men er veldig mye støy fra utestedene på kvelden (sommertid). Det kan selvsagt ikke hotellet noe for, men er ikke så god ventilasjon slik at man må ha vinduene åpne for å få luft og dermed blir det ganske bråkete på kveld/natt. Resepsjonistene var veldig hyggelige, men det gis litt dårlig info ift bassenget/bassengstidene og vi fikk ikke brukt dette pga det var for fullt. De kunne vært flinkere til å informere om tider og booking når man sjekker inn, sånn at man kanskje hadde fått mulighet. Det var en av grunnene til at vi valgte dette hotellet, og var leit å ikke få brukt det. Frokosten var helt OK mtp at det er litt spesielle tider, var en enklere buffet der man peker ut det man vil ha. Ingen problemer med å komme tilbake ved senere anledning, men da håper vi å kunne få benyttet bassenget på taket

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, TravelinGoose84

Hei TravelinGoose84, tusen takk for besøket og for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Vi ser frem til å få ønske dere velkommen igjen og håper dere da får plass og besøkt den flotte takterrassen og bassenget! :-)

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Knøttlite rom i Sjøboden, med veldig skrått tak. Det eneste vinduet åpnet gal vei så dårlig luftemuligheter. Heisen var dog rask. Ikke rengjøring av rom grunnet Corona (?) synes vi skulle hente doruller og håndklær selv i resepsjonen. Og sette søpla vår ut på gangen. Bildet er tatt liggende i sengen.

Takk, Tone Margrete W

Hei Tone Margrethe, tusen takk for tilbakemelding og for besøket. Vi kan også tilby andre romtyper, ta gjerne kontakt med oss for alternativene til rommet du hadde denne gangen. Ønsker deg en fin sensommer! :-)

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Bassenget de reklamerer for var stengt for flere enn 50 gjester samtidig. Måten hotellet hadde løst dette på var å la folk booke kort tiø bassenget uten begrensninger i tid. Dermed var det kun de 50 første som fikk adgang til dette. Treningsrommet var også stengt. Var på The Hub før vi kom til dettw hotellet og der var alt åpent.

1  Takk, 488andersp

Hei 488andersp, tusen takk for besøket og for din tilbakemelding. Jeg ønsker deg en fortsatt fin sommer! :-)

Anmeldt 13. juli 2020

Super fin beliggenhet og kjempe koselige resepsjonister som skapte godt første inntrykk, men som fort forsvant jo lenger vi var der. Her er noen punkt som kunne vært gjort bedre:
- Nøyere renhold( skittent etter de forrige)
- Mer å tilby som feks såper/qtips/kaffe O.l på rommet
- Vannkoker og strykejern
- Kjøleskap
- Bedre ventilasjon( svært varmt på rommet)

Rommene er også veldig «gammeldags» og utdaterte. De har ikke dusj men bare en skyvedør som gjør at hele badet blir vått når man dusjer. Badet var også ikke helt fullstendig rent da vi kom. Om vaskedamene ikke er helt nøye med rengjøringen - er de da nøye med korona tiltak?

Sist men ikke minst,prisen. Dette var en drøy pris forhold til hva vi fikk. Vi har vært på alt fra luksus hotell som Farris og Kragerø til Scandic og Thon hotell. Vi vil konkludere at vi får mer for pengene for disse hotellene.
Thon Hotell koster også flere hundrelapper mindre per natta og er en ubeskrivelig stor oppdatering fra Quality.

Ut i fra anmeldelsene fra Quality så vi dette komme, men mtp. At vi kun trengte en nattsopphold tenkte vi det gikk greit. Vi kommer aldri til å komme tilbake, uansett om det bare skulle vært for en natt.
Dessverre.

Takk, zlataaa

Hei zlataaa, tusen takk for besøket og ikke minst for tilbakemeldingen din. Vi tar dine synspunkter videre internt hos oss og selvfølgelig skal det være tilfredsstillende rent når man sjekker inn. Beklager at det ikke var det i ditt tilfelle, det tar vi selvfølgelig med oss på veien og vi gjør tiltak i forbindelse med dette. Ønsker deg en fortsatt fin sommer, og dersom du skulle ombestemme deg og gi oss en ny sjanse så er vi her og skal gjøre det vi kan for å vise at vi kan bedre enn dette! :-)