Lisa S
3,0 av 5 boblerService
3,0 av 5 boblerSovekvalitet
Hege H, AnnetQuality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 21. aug. 2020
Hei lisasG8781HO, tusen takk for tilbakemelding og ikke minst for besøket. Jeg ønsker deg en fin sensommer og håper selvfølgelig vi får gleden av å ønske deg/dere velkommen tilbake! Jeg tror og håper noen av våre oppgraderte rom kan imøtekomme deres ønsker? ;-) Ta gjerne kontakt med oss i forkant, så hjelper vi deg/dere med hva vi har å tilby de aktuelle datoene :-)
kr 1 887
    • Priceline
    14.9 km fra Quality Hotel Tønsberg
    Se flere hoteller i Tønsberg
    Anmeldt 6. august 2020

Jeg er fortvilet over standarden på Quality hotell Tønsberg. Rommet og badet var lite, det var ikke minibar/kjøleskap, senga var tydelig gammel og hard, det var bare en dvask hodepute til hver - ingen hotellpute, badet var av dårlig standard og tydelig gammelt, doringen «hoppet av» toalettet når man satt seg ned slik at låret kunne bli klemt, hele badet ble oversvømt under dusjing, det var ikke shampo eller balsam - og heller ingen plass å sette sine egne hygienesaker på i dusjen, treningsrommet var stengt - sikkert som ett smitteverntiltak (selv om landets treningsstudioer åpnet 15/6), «utsikten» fra vinduet var ut på ett skittent tak, tv’n på rommet fungerte ikke, vi fikk ikke plass til å bade i bassenget på taket hverken kvelden vi ankom eller dagen etter (det var pga. smitteverntiltak ikke lov med mer enn 50 stk. av gangen, og derfor hadde de satt opp «puljer» på 3 timer av gangen, hvorfor ikke 1 time av gangen slik at flere kunne få prøve ett av hotellets få fasiliteter? Og dessuten skulle det blitt gitt beskjed om at man må booke bassengtid ved bestilling av rom).
    Ga beskjed om dette til resepsjonen, men det var visst ingenting de kunne gjøre annet enn å få noen til å se på tv’n og toalettet. Etter at noen hadde sett på toalettet fikk vi beskjed om at det ikke kunne fikses. Tv-kanaler kunne heller ikke ordnes. Hotellet var fullbooket, så vi kunne ikke bytte rom. På frokosten fant jeg et grått hår på en salamiskive, brødet var langt ifra ferskt, hun som skulle legge på frokost til oss var sur, speileggene var kalde og de hadde kun svart kaffe. Etter frokosten gikk vi på rommet, da var det noen som låste seg inn og gikk rett inn på rommet kl. 10.30 - uten å si noe eller å banke på, personen gikk fort ut igjen da h*n oppdaget at det var fortsatt gjester der. Vi skulle ligge der bare en natt, da kunne vedkommende ha venta til etter tidspunktet for utsjekk.

Synes dette var veldig trist siden vi har hatt en god opplevelse av Nordic choice hotell rett førut, og så skjer dette.

Takk, 123rai123
    Hege H, Annet på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2020

Hei 123rai123, tusen takk for besøket og for tilbakemelding i forbindelse med dette. Vi tar alle dine synspunkter videre hos oss og ser hva vi kan gjøre for å bedre på dette. Vi har blant annet allerede gjort endringer på tilgang til takterrassen - takk for at du melder ifra ! :-) Ønsker deg en fin sensommer! :-)

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Helt ok rom. Fint med takterasse og basseng, men litt kaldt vann. Skuffet over bråket ved frokosten, da de kunne flyttet ryddestasjonen vekk fra der man sitter og spiser. Lite hyggelig å høre på bråk under frokosten. Ok løsning på frokost pga. korona.

Dato for oppholdet: august 2020
    Takk, tomaM6741RR
    Anmeldt 29. juli 2020

Fint størrelse på rommet mitt. Fin utsikt. Litt gammal stil. Eg fikk ikkje noko Wifi. Altså ferien handlar ikkje om wifi, men eg fekk ingen. Hotellromma ligg rundt eit kulturhus, og nokre kveldar var det konsertar til klokka var 22:00! Du kunne jo høyre konserten like godt som dei som satt inne i salen. Det rista og. Ikkje så veldigt bra utvalg til frukost men det gjekk fint. Bra service. Nokså bra beligenhet. Låg på Jahn Teigens plass. Det lekte og fra dusjen! Eg likte at det var mangen kanaler på tv-en!

1  Takk, annanesseanmelder
    Hege H, Annet på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2020

Hei annanesseanmelder, tusen takk for besøket og for tilbakemelding. Send oss gjerne utvidet informasjon som romnummer du hadde under oppholdet så skal vi undersøke wifi i nærheten av dette slik at vi finner eventuelt feilkilden. Send oss gjerne en mail på q.tonsberg@choice.no så skal vi følge opp dette nærmere. Ønsker deg en fin sommer videre, og håper vi får se deg igjen ved en senere anledning! :-)

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

I disse Corona tider skjønner jeg nazi regime i frokostsal. Det var ca 10-12 personer involvert hver morgen. Hvorfor i h..... klarer man da å servere kalde speilegg og bacon. Reklamere for bløtkokte egg som er hardkokt. I tillegg små ting som at kjøleskap på rom ikke virket og at lyset på badet kom og gikk. Dette holder ikke når man priser seg så høyt. Internet dekningen var også dårlig på rommet.
    Så ingen som vasket knapper heis, gelenderet i trappegang osv.
    På pluss siden var beliggenhet topp.

1  Takk, stigoo59

Hei stigoo59, tusen takk for besøket og for din tilbakemelding. Ønsker deg en fortsatt fin sommer! :-)

Anmeldt 25. juli 2020

Grunnet Korona var det ikke buffet, men det er helt i orden. OK utvalg, og maten ble levert ut av betjeningen. Bra løst.
    Beliggenheten er det vanskelig å slå. Hotellet ligger rett på bryggen med nærhet til det meste - veldig bra.
    Vi bodde i standard dobbeltrom, og har ingenting å utsette på standarden. Veldig bra med parkering i kjelleren, og heis rett opp til rommet.

Generelt virker det som hele hotellet driftes av studenter uten den minste kunnskap eller erfaring fra hotel- og restaurantdrift. De er absolutt hyggelige, men deres manglende erfaring merkes godt i detaljene. F.eks. var det lang ventetid på maten i restauranten. Det ble servert mat som var synlig brent. I baren fikk vi servert kaffe i altfor store kopper i forhold til mengden kaffe, noe som førte til at den ble fort kald. En erfaren servitør ville avverget slike tabber. Her burde Choice-kjeden virkelig ta grep. Det hjelper lite med en fantastisk beliggenhet dersom opplevelsen av stedet trekkes ned pga. dårlig håndverk i detaljene.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
    Takk, 420kristian

Hei 420kristian, tusen takk for tilbakemelding og ikke minst for besøket. Jeg tar tilbakemeldingen din vedrørende vårt personale videre internt hos oss. Dere skal selvfølgelig få en god opplevelse, og jeg beklager at vi ikke klarte det i dette tilfellet. Ønsker deg en fortsatt fin sommer! :-)