View deal
SPAR USD 7
Travelocity
HurbUSD 167
Anmeldt 15. februar 2021

Rommet var dårlig rengjort, ekle senger manglet beskyttelse på madrass, og madrass hadde flere ekle flekker. Dårlig rengjort toalett, ekle tepper på gulv og kaldt på badet. Gikk ikke an å skru opp varmen på badet.vi klaget på rommet og fikk nytt rom, dette var bra godt rengjort på badet, og sengen hadde trekk over madrass, men den hadde gule flekker, noe som oppleves ekkelt !
Ellers ett greit opphold, hyggelige betjening og grei frokost.
Men pga dårlig renhold kommer vi ikke igjen

Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, Elinber
Hege H, Other på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. februar 2021

Hei Elinber,
Først og fremst tusen takk for besøket! Det er svært beklagelig at renholdet på rommet ikke var tilfredsstillende og det er selvfølgelig ikke slik det skal være, jeg vil ta dette med den/de som har klargjort rommet samt ta en ekstra gjennomgang på rutinene. Jeg ønsker deg en fin uke, og håper vi kan få muligheten til å vise at vi kan bedre enn dette ved en senere anledning! :-)

Anmeldt 19. oktober 2020

prøvde å gi min tilbakemelding i resepsjonen, og begrunnet det i at det måtte være bedre enn å gi en dårlig anmeldelse på nett. fikk beskjed om at det uansett ikke ble videreformidlet til ledelsen, så det var ikke noe vits. Resultatet er at det da dessverre blir her på nett isteden.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, kennethericson
Hege H, Annet på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2020

Hei Kennethericson,
Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding, og beklager så mye at tilbakemeldingen som du ønsket å gi i resepsjonen ble "avslått" og ikke tatt imot slik som den skal og burde vært. Slik skal det selvfølgelig ikke være og vi tar dette videre internt hos oss. Det er trist å høre at oppholdet ikke svarte til forventningene, og vi skal gjøre det vi kan for å bedre på dette. Jeg håper vi får gleden av å ønske deg velkommen igjen ved en senere anledning! :-)

Anmeldt 7. oktober 2020 via mobile enheter

Min mann og jeg tok en tur til Tønsberg for å feire bryllupsdagen vår. Vi valgte Quality Hotell, Tønsberg, og vi kunne ikke ha valgt et bedre sted for å feire dagen. Hotellet ligger supert til midt i byen, med utsikt over kanalen.
Vi fikk en flott velkomst av hyggelige ansatte i resepsjonen.
Rommet var flott med utsikt over kanalen. Sengen var behagelig.
Vi spiste en tre retters middag på hotellet om kvelden. Maten var nydelig og overgikk våre forventninger. Servitøren var profesjonell og spesielt hyggelig.
Trenger du en break anbefales Quality hotell, Tønsberg!

2  Takk, 408ingerj
Hege H, Other på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2020

Hei 408ingerj, Tusen takk for flott tilbakemelding og ikke minst for at dere valgte å bo hos oss. Vi står klare og håper vi får gleden av å ønske dere velkommen igjen! :-)

Anmeldt 13. september 2020

For å ta det beste først, så er det ikke til å komme bort fra at beliggenheten er helt topp på Tønsberg Brygge. Kort vei til det aller meste i byen. Og frokosten var også over middels, med gode smitteverntiltak og godt utvalg.
Rommet trekker dessverre litt ned. Litt slitent, selv om senga var OK og det var fin TV. Ingen klimakontroll, så vidt vi kunne se og internet var dessverre ustabil og falt i perioder ut.

2  Takk, TomHarald

Hei TomHarald, tusen takk for tilbakemelding og ikke minst takk for at du valgte å bo hos oss. Vi ønsker deg en fin uke og håper på å se deg igjen ved en senere anledning! :-)

Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

Opplevde at dette hotellet ikke har fokus på sine gjester, men det står jo også skrevet i informasjonen som ligger på rommene. Dette er et konferansehotell med det som ENESTE fokus. Det merket vi.
Ikke det at det er så mange konferanser for tiden pga Covid-19 men likevel har man som eneste hotell vi har besøkt i sommer( og vi har bodd på mange norske hoteller i år)
- Ingen vask/rydding av rom. Hent håndklær selv i resepsjonen hvis du må skifte... Dette kan vel i beste fall bare kalles et sparetiltak , noe som bør komme gjestene til gode, for det er ikke et smitteverntiltak- det fordrer nemlig hyppigere vask, noe som foregår på alle andre hotellkjeder selv i disse tider.

- Frokost kun til kl 10 i helgen? Helt uvanlig og helt uinteressant for de fleste ferie/fritidsgjester.

- ingen glass eller noe som helst ekstrautstyr på rommene, tom bodyvask og sjampo i en og samme beholder for å holde kosten nede? kun 2 plastglass på badet samt en ekstra pute. Greit at det er helt strippet, men da må dette også gjenspeiles i prisen.

- spurte i resepsjonen etter is og fikk beskjed at jeg kunne få kjøpe en pose m is til kr 25 men ingen bøtte til å ha den i. eller jeg kunne FORSØKE å få et glass med isbiter i baren...

Helt alvorlig, her er det mye å ta tak i.

Takk, 772maybrittk
Hege H, Annet på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2020

Hei 772maybrittk, tusen takk for tilbakemelding og ikke minst for besøket. Vi tar dine tilbakemeldinger og synspunkter videre med oss på veien. Det er selvfølgelig trist å høre at vi ikke klarer å levere opp til det som forventes. Ønsker deg en fin høst! :-)