Expedia.comUSD 141
FindHotelUSD 141
EtripUSD 141
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Det er så enkelt som dette; vil du sove godt en varm juni kveld, da legger du ikke besøket hit.
Hotelket har ikke AC, så natta ble uutholdelig varm. Vinduet kunne åpnes 3 cm, resultater ble et lydnivå fra brygga som var hakket verre enn varmen. I tillegg satt folk ute på pubterassen rett under og røyket, så vindu åpent var lite trivelig. Praten var også greit høylytt.
Hadde med barn. Lite trivelig natt.
Ellers trenger hotellet en oppgradering. Begynner å bli slitt. Sengene var dog gode, og hotellet ligger upåklagrlig til ifht sentrum ellers.
Vi var her en ukedag, dette satte allikevel ingen stopper for festbråk. Kan se for meg en lørdag eller fellesferien. Midt i blinken om du er her for å feste, men ikke noe gøy på ferie med barn!

Romtips: Unngå sommeren om du er her for å sove, eller reiser med barn!
Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, joz1979
Hege H, Other på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hei jos1979, tusen takk for tilbakemelding og ikke minst for besøket. Tønsberg er en populær by om sommeren, og med vår beliggenhet følger også noe støy fra bryggerestaurantene. Vi har noen rom som vender bort fra bryggen, nevn gjerne at dere ønsker stille rom ved en eventuell senere anledning så gjør vi hva vi kan for å imøtekomme dette. Ønsker deg en fortsatt fin sommer! :-)

Anmeldt 2. juni 2021

For å ta det negative først; vi ankom på motorsykkel og kjørte inn i garasjen under hotellet. Da vi skulle registrere kjøretøyet sto det ved automaten at det skjedde automatisk og at vi bare skulle betale ved utreise. Å følge denne anbefalingen kostet oss en bot på 600 kroner, da det viste seg at motorsyklister måtte laste ned en app for å få betalt. Kanskje personalet kunne opplyst om dette da vi sjekket inn i motorsykkelklær? Vi valgte også å bestille en flaske vin på deling i baren da klokka var 0930. Klokka 1000 kom det en hysterisk dame og sa at baren stengte og at vin enten måtte styrte i oss vinen eller ta den med på rommet. I og for seg helt ok å ta med seg vinen opp, men for en måte å snakke til gjester på. Rommet er også i overkant enkelt og "brunt". Det er ingen form for kaffemaskin eller fasiliteter utover seng og håndklær.

Positivt: Flott beliggenhet og fine fellesarealer. Ansatte ellers på hotellet var hyggelige og imøtekommende. Fantastisk frokost.

Konklusjon: vi har bodd her flere ganger før og opplever nå at hotellet har forfalt litt. Dog så skal det lite til for å heve nivået, så vi håper på en bedre opplevelse en annen gang.

Dato for oppholdet: mai 2021
2  Takk, Nin68

Hei Nina68, tusen takk for tilbakemelding og ikke minst for at dere valgte å bo hos oss. Vi tar din tilbakemelding videre internt hos oss. Ønsker deg en fortsatt fin sommer! :-)

Anmeldt 17. februar 2021 via mobile enheter

Kom akkurat i tide for noe mat og et par øl midt i korona tiden.
Det ble en Entrecôte med chips og salat.
Rommet var helt ok,fikk noen timer på ryggen før turen gikk til Torp og hjemreise.
Trivelig betjening, men reiste for tidlig slik St vi ikke fikk frokost

Dato for oppholdet: desember 2020
1  Takk, 807bj_rnh
Hege H, Other på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mars 2021

Hei 807bj_rnh, tusen takk for besøket og for at du tok deg tiden til å legge igjen en tilbakemelding. Jeg håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning! :-)

Anmeldt 15. februar 2021

Rommet var dårlig rengjort, ekle senger manglet beskyttelse på madrass, og madrass hadde flere ekle flekker. Dårlig rengjort toalett, ekle tepper på gulv og kaldt på badet. Gikk ikke an å skru opp varmen på badet.vi klaget på rommet og fikk nytt rom, dette var bra godt rengjort på badet, og sengen hadde trekk over madrass, men den hadde gule flekker, noe som oppleves ekkelt !
Ellers ett greit opphold, hyggelige betjening og grei frokost.
Men pga dårlig renhold kommer vi ikke igjen

Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, Elinber
Hege H, Other på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. februar 2021

Hei Elinber,
Først og fremst tusen takk for besøket! Det er svært beklagelig at renholdet på rommet ikke var tilfredsstillende og det er selvfølgelig ikke slik det skal være, jeg vil ta dette med den/de som har klargjort rommet samt ta en ekstra gjennomgang på rutinene. Jeg ønsker deg en fin uke, og håper vi kan få muligheten til å vise at vi kan bedre enn dette ved en senere anledning! :-)

Anmeldt 19. oktober 2020

prøvde å gi min tilbakemelding i resepsjonen, og begrunnet det i at det måtte være bedre enn å gi en dårlig anmeldelse på nett. fikk beskjed om at det uansett ikke ble videreformidlet til ledelsen, så det var ikke noe vits. Resultatet er at det da dessverre blir her på nett isteden.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, kennethericson
Hege H, Annet på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2020

Hei Kennethericson,
Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding, og beklager så mye at tilbakemeldingen som du ønsket å gi i resepsjonen ble "avslått" og ikke tatt imot slik som den skal og burde vært. Slik skal det selvfølgelig ikke være og vi tar dette videre internt hos oss. Det er trist å høre at oppholdet ikke svarte til forventningene, og vi skal gjøre det vi kan for å bedre på dette. Jeg håper vi får gleden av å ønske deg velkommen igjen ved en senere anledning! :-)