Expedia.comUSD 141
FindHotelUSD 141
EtripUSD 141
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Uten tvil et stusselig hotellrom - rent, men heller ikke mer. Stod hvert fall ikke til forventningene hvis bildene er tatt i betraktning. Grei frokost, men kjedelig at man ikke kan få stekt egg uten bacon eller vice versa. Var heller ikke spesielt oppløftende at sjefen (?) gikk rundt med penn og papir, og «bosset» andre ansatte rundt, uten å løfte en finger selv! Pluss for at man kan sjekke inn/ha romkort på app, og for en fin takterasse. Hadde definitivt prøvd bassenget om det ikke var så fullt. God créme brûlée og baylies og kaffe i restauranten.

Takk, christinabaak
Hege H, Other på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hei christinabaak, tusen takk for besøket og ikke minst tilbakemeldingen. Vanskelig å si hvem som har gått rundt med penn og papir, men jeg tar selvfølgelig tilbakemeldingen din videre hos oss! :-). Ønsker deg en fortsatt fin sommer! :-)

Anmeldt 29. juli 2021

Som alltid hyggelig å komme til Thon Tønsberg. Imøtekommende og serviceinnstilte ansatte, veldig god frokost og ansatte som møter deg med et smil. Kommer alltid til å velge dette hotellet når vi er i Tønsberg, vi trives utrolig godt her.

Takk, LeneB580

Hei LeneB580, tusen takk for at du tar deg tid til å gi en tilbakemelding i forbindelse med oppholdet ditt på Thon :-) Tilbakemeldingen er publisert på Quality Hotel Tønsberg sin side, men vi vil selvfølgelig ta din flotte tilbakemelding videre med Thon Hotel Tønsberg Brygge. Ønsker deg en fortsatt fin sommer! :-)

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Booket superior rom. Det er noe av det tristeste rommet jeg noen gang har fått. Stod at det var badekar på rommet, noe det ikke var. Det var også tomt for både hånd- og dusjsåpe. Tok dette opp i resepsjon. Hvor vi ikke fikk en beklagelse eller et takk som sier i fra og om at de skal gi beskjed videre. «Vil dere vaske hender her, eller?».... meget dårlig service.

Eneste plusset er takterrassen, men ikke forvent servering kjapt. Ventet 25min etter å ha vært i baren og fått beskjed om at han ikke tok bestilling derfra.

Takk, marchantcarolina

Hei marchantcarolina, tusen takk for besøket og ikke minst for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding i forbindelse med dette. Selvfølgelig skulle du fått en beklagelse da det var tomt for såpe, og det beklager jeg at ikke ble gjort i ditt tilfelle - det tar jeg selvfølgelig videre hos oss. Jeg håper du har hatt en fin sommer til nå og ønsker deg en fin sensommer! :-)

Anmeldt 19. juli 2021

Har bodd på hotellet en rekke ganger og har stort sett vært fornøyd. Koselig takterrasse som kan benyttes når solen skinner, men det har vært begrenset adgang de to siste år grunnet corona. Fikk et rom som stinket kloakk ved ankomst men dette ble raskt ordnet. God, variert og smakfull frokost og stort fokus på smittevern. Det som trekker ned er restauranten; den har flott beliggenhet og koselig uteservering, men svært varierende service og elendig mat.

Takk, _yvindv2015

Hei _yvindv2015, tusen takk for at du også valgte å bo hos oss under ditt besøk i Tønsberg denne gangen og ikke minst for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Godt å høre at det ble løst raskt med kloakklukten på rommet. Ønsker deg en fin sommer videre! :-)

Anmeldt 18. juli 2021

Hadde booket en natt på dette hotellet med familien. Vi gledet oss til å få prøve bassenget samt å få litt tid sammen. Vi fikk to separate rom, og tid på bassenget måtte bookes på forhånd. Noe som ikke var opplyst noen plass på nettsiden deres. Så med andre ord fikk vi ikke badet, og vi endte opp med splittet familie på hvert vårt rom. Vi hadde plutselig èn hel søndags ettermiddag uten noe å gjøre i en fremmed by. Vi har reist mye sammen som familie, men dette er det desidert dårligste opplegget vi har vært med på. Rommene bar og preg av å være dårlig rengjort med synlig støv og flekker. 3400 kroner vi aldri får tilbake, og hvor alternativet med telt langs vannkanten er mer fristende. Lurer på hvor lenge hotellet kan benytte "vi er midt i en pandemi" som unnskyldning.

Takk, 265renatem

Hei 265renatem, tusen takk for tilbakemelding i forbindelse med oppholdet deres hos oss. Trist å høre at oppholdet ikke ble som forventet og rengjøringen skal selvfølgelig være tilfredsstillende. Beklager at det ikke var det i deres tilfelle - det skal selvfølgelig ikke være slik. Ønsker deg en fin sensommer! :-)