Booking.comUSD 134
FindHotelUSD 134
EtripUSD 134
Anmeldt 13. august 2021

Vi er ikke fornøyde med dette hotellet. Dårlig kommunikasjon blant ansatte slik at det ble tull med bestillingen. De tok betalt for et rom 2 ganger. Måtte til slutt snakke med hotelldirektøren vedr dette. Ikke en eneste beklagelse. Skjerp dere! Ellers var frokosten god. Noe gamle rom med teppebelegg, som virker uhygienisk. Det blir nok lenge til vi kommer hit igjen dessverre.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, ninalQ4049NC
Hege H, Other på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2021

Hei ninalQ4049NC, tusen takk for at du valgte å bo hos oss og ikke minst for tilbakemelding. Trist å høre at det ble feil med belastningen av rommet, og beklager at du ikke fikk beklagelse i forbindelse med dette. Ønsker deg en fin uke! :-)

Anmeldt 9. august 2021

Ved ankomst luktet badet kloakk og det var avføring i doet. Det har nok ingen relevans til rengjøringen , det er nok at kloakk "slår tilbake" til toalettet. Det skjedde flere ganger under oppholdet, må ordnes. Og at man skal bo i 7 netter uten rengjøring av rommene er totalt uakseptabelt. Hadde vi visst det før ankomst hadde vi valgt en annen kjede. Det skyldes på Covid-19 men det virker mer som et tiltak for å spare penger. Har bodd på andre hoteller fra andre kjeder under Covid, og de rengjør rommene. Personalet på hotellet er hyggelige, frokosten er veldig god, takbassenget er et stort pluss. Det at det ikke finnes kjølemuligheter på rommene trekker ned. Beliggenheten er super, men det er en voldsom støy fra musikk fra restauranter på Bryggen. At de holder på til ca 01.00 gjør at det blir lite søvn. Gode senger, fine rom (Superior)

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Mariann Rand E

Hei Mariann, tusen takk for besøket og ikke minst tilbakemeldingen. Ønsker deg en fin helg, og håper vi får gleden av å se deg igjen! :-)

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Super stusselig rom. Iskalde bad uten varmekabler, varmt «soverom» uten air condition og ingen kjøleskap. Ingen rengjøring under hele oppholdet, måtte hente dopapir osv selv i resepsjonen. Takterrasse var utilgjengelig også pga privat arrangement. Prisen tilsier derimot at dette hotellet burde levere mye bedre. Ble også observert maur på badet. Resepsjonist gikk i forsvarsmodus og var frekk når vi prøvde å si ifra. Bor aldri på dette hotellet igjen.

Romtips: Sjekk andre mulig hoteller.
Takk, 896amalieh

Hei 896amalieh, tusen takk for tilbakemelding og for at du valgte å bo hos oss. Det er selvfølgelig trist å høre at oppholdet ikke ble som forventet og vi vil ta dine synspunkter videre hos oss. Man skal selvfølgelig bli imøtekommet på en vennlig måte når man melder ifra om feil/mangler. Takk for at du sier ifra til oss. Ønsker deg en fin uke! :-)

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Uten tvil et stusselig hotellrom - rent, men heller ikke mer. Stod hvert fall ikke til forventningene hvis bildene er tatt i betraktning. Grei frokost, men kjedelig at man ikke kan få stekt egg uten bacon eller vice versa. Var heller ikke spesielt oppløftende at sjefen (?) gikk rundt med penn og papir, og «bosset» andre ansatte rundt, uten å løfte en finger selv! Pluss for at man kan sjekke inn/ha romkort på app, og for en fin takterasse. Hadde definitivt prøvd bassenget om det ikke var så fullt. God créme brûlée og baylies og kaffe i restauranten.

Takk, christinabaak
Hege H, Other på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hei christinabaak, tusen takk for besøket og ikke minst tilbakemeldingen. Vanskelig å si hvem som har gått rundt med penn og papir, men jeg tar selvfølgelig tilbakemeldingen din videre hos oss! :-). Ønsker deg en fortsatt fin sommer! :-)

Anmeldt 29. juli 2021

Som alltid hyggelig å komme til Thon Tønsberg. Imøtekommende og serviceinnstilte ansatte, veldig god frokost og ansatte som møter deg med et smil. Kommer alltid til å velge dette hotellet når vi er i Tønsberg, vi trives utrolig godt her.

Takk, LeneB580

Hei LeneB580, tusen takk for at du tar deg tid til å gi en tilbakemelding i forbindelse med oppholdet ditt på Thon :-) Tilbakemeldingen er publisert på Quality Hotel Tønsberg sin side, men vi vil selvfølgelig ta din flotte tilbakemelding videre med Thon Hotel Tønsberg Brygge. Ønsker deg en fortsatt fin sommer! :-)