Booking.comUSD 110
FindHotelUSD 110
Quality HotelsUSD 118
2025 av 827 anmeldelser
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Hadde to overnattinger her, helt ok hotell men kan ikke skryte noe voldsomt, av verken rom, matbuffe og festmiddag. Fikk så og si det samme til lunsj alle dagene kanskje en endring fra dagen før.
Maten var smakløs, halvfabrikat og lite spennende. Rommene var støvete,vasken var halv tett på badet, ga beskjed men ble ikke gjort noe. Det eneste greie var at lokasjonen på hotellet er supert kort vei til alt. Frokosten var grei med ok utvalg.

Takk, Helene S
Hege H, Other på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2021

Hei Helene, tusen takk for at du valgte oss under ditt besøk i byen og ikke minst for tilbakemelding. Jeg vil selvfølgelig ta din tilbakemelding vedrørende maten videre hos oss, og det er beklagelig å høre at vasken ikke ble fikset under oppholdet. Ønsker deg en fin helg! :-)

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Dette hotellet trenger sårt en oppfriskning. Rommene er slitne, sengene harde og badene utslitte. I tillegg later man som om korona gjør det umulig å rydde rommene så det må man gjøre selv. Det er selvsagt bare tull og det ender med at gangene er fulle av søppelposer og brukte håndklær. Det ser ikke ut. Dette var sørgelige greier.

Romtips: Stay away
Takk, 123orja

Hei 123orja, tusen takk for at du valgte å bo hos oss og ikke minst for tilbakemeldingen. Jeg tar dine synspunkter videre hos oss samt vi skal øke opp hyppigheten med kontroll i korridorene. Ønsker deg en fin helg! :-)

Anmeldt 13. august 2021

Vi er ikke fornøyde med dette hotellet. Dårlig kommunikasjon blant ansatte slik at det ble tull med bestillingen. De tok betalt for et rom 2 ganger. Måtte til slutt snakke med hotelldirektøren vedr dette. Ikke en eneste beklagelse. Skjerp dere! Ellers var frokosten god. Noe gamle rom med teppebelegg, som virker uhygienisk. Det blir nok lenge til vi kommer hit igjen dessverre.

Takk, ninalQ4049NC

Hei ninalQ4049NC, tusen takk for at du valgte å bo hos oss og ikke minst for tilbakemelding. Trist å høre at det ble feil med belastningen av rommet, og beklager at du ikke fikk beklagelse i forbindelse med dette. Ønsker deg en fin uke! :-)

Anmeldt 9. august 2021

Ved ankomst luktet badet kloakk og det var avføring i doet. Det har nok ingen relevans til rengjøringen , det er nok at kloakk "slår tilbake" til toalettet. Det skjedde flere ganger under oppholdet, må ordnes. Og at man skal bo i 7 netter uten rengjøring av rommene er totalt uakseptabelt. Hadde vi visst det før ankomst hadde vi valgt en annen kjede. Det skyldes på Covid-19 men det virker mer som et tiltak for å spare penger. Har bodd på andre hoteller fra andre kjeder under Covid, og de rengjør rommene. Personalet på hotellet er hyggelige, frokosten er veldig god, takbassenget er et stort pluss. Det at det ikke finnes kjølemuligheter på rommene trekker ned. Beliggenheten er super, men det er en voldsom støy fra musikk fra restauranter på Bryggen. At de holder på til ca 01.00 gjør at det blir lite søvn. Gode senger, fine rom (Superior)

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Mariann Rand E

Hei Mariann, tusen takk for besøket og ikke minst tilbakemeldingen. Ønsker deg en fin helg, og håper vi får gleden av å se deg igjen! :-)

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Super stusselig rom. Iskalde bad uten varmekabler, varmt «soverom» uten air condition og ingen kjøleskap. Ingen rengjøring under hele oppholdet, måtte hente dopapir osv selv i resepsjonen. Takterrasse var utilgjengelig også pga privat arrangement. Prisen tilsier derimot at dette hotellet burde levere mye bedre. Ble også observert maur på badet. Resepsjonist gikk i forsvarsmodus og var frekk når vi prøvde å si ifra. Bor aldri på dette hotellet igjen.

Romtips: Sjekk andre mulig hoteller.
Takk, 896amalieh

Hei 896amalieh, tusen takk for tilbakemelding og for at du valgte å bo hos oss. Det er selvfølgelig trist å høre at oppholdet ikke ble som forventet og vi vil ta dine synspunkter videre hos oss. Man skal selvfølgelig bli imøtekommet på en vennlig måte når man melder ifra om feil/mangler. Takk for at du sier ifra til oss. Ønsker deg en fin uke! :-)