FindHotelUSD 111
Quality HotelsUSD 119
Hvordan betalinger til oss püvirker rekkefølgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne vüre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vüre. Besøk partnerne vüre for mer informasjon.
Hoteller i nĂŚrheten
SprĂĽkAlle sprĂĽk
Flere sprĂĽk
19–24 av 827 anmeldelser
Anmeldt 11. september 2021

Under pĂĽskudd av covid fĂĽr man ikke noe form for service, ingen sĂĽper sanitetsprodukter eller lignende. Rommene rippet for alt annet enn seng - og det for en svĂŚrt stiv pris. Frokosten og felleslokalene er svĂŚrt fine.

Dato for oppholdet: september 2021
  • Reisetype: Reiste pĂĽ forretningsreise
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Dija89
Hege H, Other pü Quality Hotel Tønsberg, svarte pü denne anmeldelsenBesvart 24. september 2021

Hei Dija89, tusen takk for tilbakemelding i forbindelse med oppholdet hos oss og ikke minst takk for besøket. Jeg ønsker deg en fin helg og hüper vi für gleden av ü ønske deg velkommen igjen! :-)

Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Hadde to overnattinger her, helt ok hotell men kan ikke skryte noe voldsomt, av verken rom, matbuffe og festmiddag. Fikk sü og si det samme til lunsj alle dagene kanskje en endring fra dagen før.
Maten var smakløs, halvfabrikat og lite spennende. Rommene var støvete,vasken var halv tett pü badet, ga beskjed men ble ikke gjort noe. Det eneste greie var at lokasjonen pü hotellet er supert kort vei til alt. Frokosten var grei med ok utvalg.

Reisetype: Reiste pĂĽ forretningsreise
Takk, Helene S
Hege H, Other pü Quality Hotel Tønsberg, svarte pü denne anmeldelsenBesvart 28. august 2021

Hei Helene, tusen takk for at du valgte oss under ditt besøk i byen og ikke minst for tilbakemelding. Jeg vil selvfølgelig ta din tilbakemelding vedrørende maten videre hos oss, og det er beklagelig ü høre at vasken ikke ble fikset under oppholdet. Ønsker deg en fin helg! :-)

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Dette hotellet trenger sürt en oppfriskning. Rommene er slitne, sengene harde og badene utslitte. I tillegg later man som om korona gjør det umulig ü rydde rommene sü det mü man gjøre selv. Det er selvsagt bare tull og det ender med at gangene er fulle av søppelposer og brukte hündklÌr. Det ser ikke ut. Dette var sørgelige greier.

Romtips: Stay away
Takk, 123orja

Hei 123orja, tusen takk for at du valgte ü bo hos oss og ikke minst for tilbakemeldingen. Jeg tar dine synspunkter videre hos oss samt vi skal øke opp hyppigheten med kontroll i korridorene. Ønsker deg en fin helg! :-)

Anmeldt 13. august 2021

Vi er ikke fornøyde med dette hotellet. Dürlig kommunikasjon blant ansatte slik at det ble tull med bestillingen. De tok betalt for et rom 2 ganger. Mütte til slutt snakke med hotelldirektøren vedr dette. Ikke en eneste beklagelse. Skjerp dere! Ellers var frokosten god. Noe gamle rom med teppebelegg, som virker uhygienisk. Det blir nok lenge til vi kommer hit igjen dessverre.

Takk, ninalQ4049NC

Hei ninalQ4049NC, tusen takk for at du valgte ü bo hos oss og ikke minst for tilbakemelding. Trist ü høre at det ble feil med belastningen av rommet, og beklager at du ikke fikk beklagelse i forbindelse med dette. Ønsker deg en fin uke! :-)

Anmeldt 9. august 2021

Ved ankomst luktet badet kloakk og det var avføring i doet. Det har nok ingen relevans til rengjøringen , det er nok at kloakk "slür tilbake" til toalettet. Det skjedde flere ganger under oppholdet, mü ordnes. Og at man skal bo i 7 netter uten rengjøring av rommene er totalt uakseptabelt. Hadde vi visst det før ankomst hadde vi valgt en annen kjede. Det skyldes pü Covid-19 men det virker mer som et tiltak for ü spare penger. Har bodd pü andre hoteller fra andre kjeder under Covid, og de rengjør rommene. Personalet pü hotellet er hyggelige, frokosten er veldig god, takbassenget er et stort pluss. Det at det ikke finnes kjølemuligheter pü rommene trekker ned. Beliggenheten er super, men det er en voldsom støy fra musikk fra restauranter pü Bryggen. At de holder pü til ca 01.00 gjør at det blir lite søvn. Gode senger, fine rom (Superior)

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Mariann Rand E

Hei Mariann, tusen takk for besøket og ikke minst tilbakemeldingen. Ønsker deg en fin helg, og hüper vi für gleden av ü se deg igjen! :-)