FindHotelUSD 110
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Dårlig service i innsjekk . Diskuterte med oss om rom og oppdatering som vi skulle hatt. Ikke inne på rommet i løpet av helga med nye håndklær. Dårlig frokost, lite utvalg av pålegg. Hyggelige folk som jobbet under frokosten på lørdag . En veldig hyggelig i baren på kvelden.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, 752karit
Hege H, Other på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2021

Hei 752karit, tusen takk for at dere valgte å bo hos oss, og ikke minst takk for tilbakemelding. Det er selvfølgelig beklagelig å høre at dere ikke var fornøyd med oppholdet og jeg vil ta dine synspunkter videre hos oss. Ønsker deg en riktig god helg! :-)

Anmeldt 11. september 2021

Under påskudd av covid får man ikke noe form for service, ingen såper sanitetsprodukter eller lignende. Rommene rippet for alt annet enn seng - og det for en svært stiv pris. Frokosten og felleslokalene er svært fine.

Dato for oppholdet: september 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Dija89

Hei Dija89, tusen takk for tilbakemelding i forbindelse med oppholdet hos oss og ikke minst takk for besøket. Jeg ønsker deg en fin helg og håper vi får gleden av å ønske deg velkommen igjen! :-)

Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Hadde to overnattinger her, helt ok hotell men kan ikke skryte noe voldsomt, av verken rom, matbuffe og festmiddag. Fikk så og si det samme til lunsj alle dagene kanskje en endring fra dagen før.
Maten var smakløs, halvfabrikat og lite spennende. Rommene var støvete,vasken var halv tett på badet, ga beskjed men ble ikke gjort noe. Det eneste greie var at lokasjonen på hotellet er supert kort vei til alt. Frokosten var grei med ok utvalg.

Takk, Helene S
Hege H, Other på Quality Hotel Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2021

Hei Helene, tusen takk for at du valgte oss under ditt besøk i byen og ikke minst for tilbakemelding. Jeg vil selvfølgelig ta din tilbakemelding vedrørende maten videre hos oss, og det er beklagelig å høre at vasken ikke ble fikset under oppholdet. Ønsker deg en fin helg! :-)

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Dette hotellet trenger sårt en oppfriskning. Rommene er slitne, sengene harde og badene utslitte. I tillegg later man som om korona gjør det umulig å rydde rommene så det må man gjøre selv. Det er selvsagt bare tull og det ender med at gangene er fulle av søppelposer og brukte håndklær. Det ser ikke ut. Dette var sørgelige greier.

Romtips: Stay away
Takk, 123orja

Hei 123orja, tusen takk for at du valgte å bo hos oss og ikke minst for tilbakemeldingen. Jeg tar dine synspunkter videre hos oss samt vi skal øke opp hyppigheten med kontroll i korridorene. Ønsker deg en fin helg! :-)

Anmeldt 13. august 2021

Vi er ikke fornøyde med dette hotellet. Dårlig kommunikasjon blant ansatte slik at det ble tull med bestillingen. De tok betalt for et rom 2 ganger. Måtte til slutt snakke med hotelldirektøren vedr dette. Ikke en eneste beklagelse. Skjerp dere! Ellers var frokosten god. Noe gamle rom med teppebelegg, som virker uhygienisk. Det blir nok lenge til vi kommer hit igjen dessverre.

Takk, ninalQ4049NC

Hei ninalQ4049NC, tusen takk for at du valgte å bo hos oss og ikke minst for tilbakemelding. Trist å høre at det ble feil med belastningen av rommet, og beklager at du ikke fikk beklagelse i forbindelse med dette. Ønsker deg en fin uke! :-)