“Førjulstreff”

Kjøkken: Europeisk, Skandinavisk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Restaurant Paparazzi for mat og vinelskere
Anmeldt 12. desember 2018

Ble anbefalt å bestille lutefisk, for den hadde fått toppscore i år. Fisk og tilbehør var nydelig anrettet, men for meg var fisken alt for salt, dessverre.
Det ødela opplevelsen for meg.

1  Takk, Tiara245

Anmeldt 1. desember 2018

Vi var et ektepar som gikk på kais og så etter restauranter. Det var mange spisesteder og vi valgte Paparazzi for å spise middag. Min fru valgte lutefisk og jeg valgte juletallerken. Lutefisken smalt utmerket og min fru fikk 2 stykker med godt komponert garnityr. Juletallerken smakt også utmerket. Vi kan trykt anbefale spisestedet til andre som ønsker en god middag

Takk, HenriksenBerg
Anmeldt 26. november 2018

Ble møtt i døra av hyggelig betjening. De er på hele tiden - og alle 7 rundt bordet fikk fortløpende oppfølging. Indrefilet med forskjellig steketid ble levert perfekt etter bestilt, nydelig hjorteplomme og juletallerken var super. Fikk til og med byttet poteter med pinnekjøtt. Dette var bra

Takk, 287matglad
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Årets første lutefisk kan virkelig anbefales, også av Kongelig Norsk Lutefisklag. Hyggelig betjening og utsøkt mat.

Takk, 121atleh
Anmeldt 30. oktober 2018

Ute med venner på en regnværskveld i oktober. Litt lite folk ute denne kvelden, men betjeningen var svært hyggelig for det. Jeg valgte hjorteplomme til hovedrett, noe som viste seg å være en fulltreffer! Anbefales - kjøttet var utrolig mørt og perfekt tilberedt. Tilbehøret sto også svært godt til retten.

1  Takk, TrueBlue55

Reisende som så på Paparazzi, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Paparazzi? Del dine erfaringer!