“En hyggelig kveld med god service og hyggelig betjening og et meget velsmakende måltid.”
Anmeldelse av Paparazzi

Paparazzi
Vurdert som nr. 6 av 93 Restauranter i Tønsberg
Kjøkken: Europeisk, Skandinavisk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Restaurant Paparazzi for mat og vinelskere
Anmeldt 18. desember 2018

Lørdag 15. des skulle jeg og min samboer på julekonsert i Tønsberg Domkirke, etter konsert ønsket vi avslutte kvelden med et godt måltd. Å gå på restaurent kan være en blandet opplevelse når du er hørselshemmet. Så når jeg bestillte bord gjorde jeg oppmerksom på at vi ønsket et bord med minst mulig støy og best mulig akustikk. Så vi var spente på hvordan dette var blitt tatt til følge. Bordet vi fikk var i utkanten av restaurant området og tiltross for mye folk var støynivået til å leve med, det gikk faktisk an å prate uten å måtte rope til hverandre. Så dette løste betjeninga veldig bra og vi kommer sikkert tilbake en annen gang. Skulle bare ønske at alle serverings steder hadde hatt like mye fokus på støy/akustikk nivået som på matkvaliteten. Da ville helhets opplevelsen blitt så mye bedre for mange og ikke minst for hørselshemmede. Viktige å tenke på når hver 5.nordmann har en hørsels utfordring i følge folkehelseinstituttet.

Takk, janjoakimsen

Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk julemat, absolutt i ultra klassen. Hamburger og gravlaks til terningkast 6. Hyggelig og oppmerksom betjening! Raske, oppmerksomme og dyktige. Vi kommer gjerne igjen

Takk, FrankL1558
Anmeldt 12. desember 2018

Ble anbefalt å bestille lutefisk, for den hadde fått toppscore i år. Fisk og tilbehør var nydelig anrettet, men for meg var fisken alt for salt, dessverre.
Det ødela opplevelsen for meg.

1  Takk, Tiara245
Anmeldt 1. desember 2018

Vi var et ektepar som gikk på kais og så etter restauranter. Det var mange spisesteder og vi valgte Paparazzi for å spise middag. Min fru valgte lutefisk og jeg valgte juletallerken. Lutefisken smalt utmerket og min fru fikk 2 stykker med godt komponert garnityr. Juletallerken smakt også utmerket. Vi kan trykt anbefale spisestedet til andre som ønsker en god middag

Takk, HenriksenBerg
Anmeldt 26. november 2018

Ble møtt i døra av hyggelig betjening. De er på hele tiden - og alle 7 rundt bordet fikk fortløpende oppfølging. Indrefilet med forskjellig steketid ble levert perfekt etter bestilt, nydelig hjorteplomme og juletallerken var super. Fikk til og med byttet poteter med pinnekjøtt. Dette var bra

Takk, 287matglad

Reisende som så på Paparazzi, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Paparazzi? Del dine erfaringer!