“Under middels”

Kjøkken: Europeisk, Skandinavisk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Restaurant Paparazzi for mat og vinelskere
Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Paparazzi er vel ikke blant de beste restaurantene i Tønsberg.
Ok meny, men her leverer de på det gjevne, mens pizzaen bare så vidt overgår Grandiosa.
Ok personale, men mangler entusiasmen som skal til for å løfte stedet.

Takk, bj_rntrondt

Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk mat med følge av ypperste vin fra Tommassi. Særdeles hyggelig arrangement. Anbefales

Takk, FrankL1558
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Vi var her en lørdag i januar og feiret konas bursdag. De hadde en 4 retters middag til 475,- som vi begge bestilte. Skalldyrsuppe med kamskjell, skrei, lam og creme brulee.
Alle rettene var helt fantastiske, lun suppe med passe stekt kamskjell. Skrei perfekt stekt med tilbehør som smeltet i munn. Mørbrad av lam som var mørt og delikat. Og finalen var den beste Creme Brulee jeg noen gang har smakt, en perfekt avslutning på et herlig måltid. Vell verdt pengene ! Hyggelige og oppmerksomme servitører som timet rettene godt.
Dette var en utrolig bra opplevelse!
Anbefales.

Takk, ejkampai
Anmeldt 20. desember 2018

Var på førjulsmiddag med familien. Det lakk fra taket ved bordet vårt, og når vi gjorde servitøren oppmerksom på dette sa hun bare at det kunne hun ikke gjøre noe med for det var fullt. Jeg spurte om det var mulig å få et håndkle eller noe for å slippe å bli våt, men det svarte hun ikke på. Maten var god bortsett fra pizzaen som var smakløs. Treg service.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Go469043
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Tørr lutefisk gav en negativ opplevelse. Bittesmå porsjoner, ja vi ble tilbudt runde 2, men 30 min etter at vi var ferdige m runde 1. Pris 469 PR pers: altfor dyrt. Styr unna!

Takk, ToreD581

Reisende som så på Paparazzi, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Paparazzi? Del dine erfaringer!