“Helt ok”

Kjøkken: Europeisk, Skandinavisk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Restaurant Paparazzi for mat og vinelskere
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Dro hit for en lunsj. Tydelig at stedet var populært for det var mange gjester. Maten smakte helt ok, men tok litt tid. Vi ble også ventende lenge i kø og det var en litt stressa stemning i lokalet. Tydelig at det var for få servitører på jobb. Helt ok, men kommer nok ikke tilbake.

Takk, Veronica L

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Var 17 stk. God service av to kelnere, alle fikk maten så samtidig som det er mulig. Vannflaskene ble raskt byttet og de kom flere ganger og forsikret seg om at vi hadde det fint.
Veldig god mat! Anbefales!

Takk, peroddvins
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste 3 retters meny … alle rettene var veldig gode…god service av en helt ny svensk kelner .. behagelig stemning .. her vil jeg gå igjen

Takk, grunde123
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

God mat men ikke topp service. Meten stod dog ikke til prisene. Hadde dog reist tilbake for å spise igjen. Litt slitt og småmøkkete spisested. Bra beliggenhet.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, joz1979
Anmeldt 24. juni 2021

Generelt ålreit mat.
Satt i 25 minutter før vi ble tilbudt bestilling av drikke. Lite observant av servitør.
Da vi bestilte kunne det ta litt tid før vi fikk mat.
Synes dette er rart på en halvfull, anerkjent restaurant at man på vente ekstra på maten kl: 11.50.
Blåskjell nydelig i fjor, lite smak i år. Pizza med bacon og Chorizo smakte nydelig.
Ble ikke tilbudt chips til maten. Dette mener jeg servitør burde informert om ikke fulgte med eller brød.
Fikk maten 30 minutter etter bestilling.
Kommer tilbake, men håper på bedre service neste gang.

Takk, 316henriettel

Reisende som så på Paparazzi, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Paparazzi? Del dine erfaringer!