“Arrogant betjening”

Kjøkken: Europeisk, Skandinavisk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Restaurant Paparazzi for mat og vinelskere
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Ignorant og arrogant betjening. Bestilte drikke til før maten, denne kom aldri. Spurte om hvor denne ble av når forrettene kom, da fikk vi en snurt kommentar av servitør om at «den kommer». Servitør nummer to virker hyggelig, men beklager ikke at den er glemt.
Lite rom for å bestille noe annet enn 3-rettersmenyen. Altfor stort fokus på masseproduksjon av en satt 3-retters. Arrogant og dårlig service.

Takk, Nathalie C

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Bestilte og ønsket oss bord ved vinduet - det ble bekreftet via Mail og sms.
Da vi ankom fikk vi beskjed om at det ledige vindusbordet var reservert for noen andre.
Vi fikk tilbud om en stor sofa midt i lokalet - (vi var 2 personer)-som vi takket nei til.
Da vi passerte restauranten litt senere var vindusbordet fremdeles ledig.
Dårlig kundebehandling av en ikke veldig imøtekommende ansatt :(

Takk, LillT
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Dro hit for en lunsj. Tydelig at stedet var populært for det var mange gjester. Maten smakte helt ok, men tok litt tid. Vi ble også ventende lenge i kø og det var en litt stressa stemning i lokalet. Tydelig at det var for få servitører på jobb. Helt ok, men kommer nok ikke tilbake.

Takk, Veronica L
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Var 17 stk. God service av to kelnere, alle fikk maten så samtidig som det er mulig. Vannflaskene ble raskt byttet og de kom flere ganger og forsikret seg om at vi hadde det fint.
Veldig god mat! Anbefales!

Takk, peroddvins
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste 3 retters meny … alle rettene var veldig gode…god service av en helt ny svensk kelner .. behagelig stemning .. her vil jeg gå igjen

Takk, grunde123

Reisende som så på Paparazzi, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Paparazzi? Del dine erfaringer!