“Konfirmasjon med 3 retters meny”
Anmeldelse av Paparazzi

Paparazzi
Vurdert som nr. 6 av 94 Restauranter i Tønsberg
Kjøkken: Europeisk, Skandinavisk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Restaurant Paparazzi for mat og vinelskere
Anmeldt 22. august 2021

Vi er superfornøyd med konfirmasjonsfeiringen på Paparazzi og maten leverer alltid til toppscore!! Kjempe bra service, kunne ikke vært bedre! Tusen takk for at vi fikk feiret dagen hos dere

Takk, 617lenek

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Full restarant på en lørdag med pent vær på brygga. Servitører som surrer rundt uten mål og mening. Dau øl som heldigvis ble erstattet da vi påpekte det. Ventet 1 time og 15 minutter på maten. Når den omsider kom var den lunken, hadde sannsynligvis stått for lenge på hentedisken så pizzaen var blitt seig og kjøttet for mye stekt. Indrefiletmiddagen kunne stått under barneposjoner.... Latterlig å betale 405,- for noe sånt. Har spist her før og da var det bedre, men dette var under pari.

Takk, Henning A
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Ignorant og arrogant betjening. Bestilte drikke til før maten, denne kom aldri. Spurte om hvor denne ble av når forrettene kom, da fikk vi en snurt kommentar av servitør om at «den kommer». Servitør nummer to virker hyggelig, men beklager ikke at den er glemt.
Lite rom for å bestille noe annet enn 3-rettersmenyen. Altfor stort fokus på masseproduksjon av en satt 3-retters. Arrogant og dårlig service.

Takk, Nathalie C
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Bestilte og ønsket oss bord ved vinduet - det ble bekreftet via Mail og sms.
Da vi ankom fikk vi beskjed om at det ledige vindusbordet var reservert for noen andre.
Vi fikk tilbud om en stor sofa midt i lokalet - (vi var 2 personer)-som vi takket nei til.
Da vi passerte restauranten litt senere var vindusbordet fremdeles ledig.
Dårlig kundebehandling av en ikke veldig imøtekommende ansatt :(

Takk, LillT
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Dro hit for en lunsj. Tydelig at stedet var populært for det var mange gjester. Maten smakte helt ok, men tok litt tid. Vi ble også ventende lenge i kø og det var en litt stressa stemning i lokalet. Tydelig at det var for få servitører på jobb. Helt ok, men kommer nok ikke tilbake.

Takk, Veronica L

Reisende som så på Paparazzi, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Paparazzi? Del dine erfaringer!