“Ikkje bra nok!”

Kjøkken: Europeisk, Skandinavisk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Restaurant Paparazzi for mat og vinelskere
Anmeldt 26. august 2021

Ringte for å bestille ett bord for 2 personar, fekk beskjed om å bare komme inn, for at det er masse ledige bord og er ikkje nødvendig å reservere noke bord.
Da vi gjekk bort, var restauranten nesten heilt full og fekk ett bord mellom mange folk.

Takk, Alloush98

Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Sol sjø brygga i Tønsberg er veldig bra. Når så også maten servicen og atmosfæren er bra kam man ikke be om mer. Vi hadde Cæsar salat og Club. Begge deler smakte utmerket.

Takk, lasser284
Anmeldt 22. august 2021

Vi er superfornøyd med konfirmasjonsfeiringen på Paparazzi og maten leverer alltid til toppscore!! Kjempe bra service, kunne ikke vært bedre! Tusen takk for at vi fikk feiret dagen hos dere

Takk, 617lenek
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Full restarant på en lørdag med pent vær på brygga. Servitører som surrer rundt uten mål og mening. Dau øl som heldigvis ble erstattet da vi påpekte det. Ventet 1 time og 15 minutter på maten. Når den omsider kom var den lunken, hadde sannsynligvis stått for lenge på hentedisken så pizzaen var blitt seig og kjøttet for mye stekt. Indrefiletmiddagen kunne stått under barneposjoner.... Latterlig å betale 405,- for noe sånt. Har spist her før og da var det bedre, men dette var under pari.

Takk, Henning A
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Ignorant og arrogant betjening. Bestilte drikke til før maten, denne kom aldri. Spurte om hvor denne ble av når forrettene kom, da fikk vi en snurt kommentar av servitør om at «den kommer». Servitør nummer to virker hyggelig, men beklager ikke at den er glemt.
Lite rom for å bestille noe annet enn 3-rettersmenyen. Altfor stort fokus på masseproduksjon av en satt 3-retters. Arrogant og dårlig service.

Takk, Nathalie C

Reisende som så på Paparazzi, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Paparazzi? Del dine erfaringer!