“Nydelig mat - men mye støy”
Anmeldelse av Paparazzi

Paparazzi
Vurdert som nr. 6 av 94 Restauranter i Tønsberg
Kjøkken: Europeisk, Skandinavisk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Restaurant Paparazzi for mat og vinelskere
Anmeldt 6. september 2021

Maten var enestående, vinen god og Irishen perfekt, men vi slet med lydnivået i lokalet. Vi var 4 personer som ikke kunne snakke sammen ved bordet, og det er jo litt av vitsen med å gå ut å spise sammen.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 808grethel

Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og flink servitør. Det som trekker ned opplevelsen er hun sure og selektive dama som hadde ansvar for bordplassering. Vi hadde bestilt bord og ønsket oss bord ute. Det fikk vi ikke. Etter litt om og men Fikk vi bord ute. Flere av bordene (ute) sto ledig fra vi kom til vi gikk.. det går faktisk ikke an.. vi hadde med ett barn, kanskje det ikke tok seg ut å ha med på uteservering kl 16 en lørdag?? Neste gang legger vi igjen pengene våre et annet sted!

Takk, 700hedvigh
Anmeldt 26. august 2021

Ringte for å bestille ett bord for 2 personar, fekk beskjed om å bare komme inn, for at det er masse ledige bord og er ikkje nødvendig å reservere noke bord.
Da vi gjekk bort, var restauranten nesten heilt full og fekk ett bord mellom mange folk.

Takk, Alloush98
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Sol sjø brygga i Tønsberg er veldig bra. Når så også maten servicen og atmosfæren er bra kam man ikke be om mer. Vi hadde Cæsar salat og Club. Begge deler smakte utmerket.

Takk, lasser284
Anmeldt 22. august 2021

Vi er superfornøyd med konfirmasjonsfeiringen på Paparazzi og maten leverer alltid til toppscore!! Kjempe bra service, kunne ikke vært bedre! Tusen takk for at vi fikk feiret dagen hos dere

Takk, 617lenek

Reisende som så på Paparazzi, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Paparazzi? Del dine erfaringer!