“Elendig service”
Anmeldelse av Moksha

Moksha
Vurdert som nr. 12 av 100 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 2. juli 2023 via mobile enheter

Elendig service, prøvd 2 ganger med 14 dagers mellomrom. Første gang gikk vi etter 20 minutter da vi ikke hadde fått bestilt drikke engang. Gang nr 2 gikk vi etter 40 minutter, denne gang hadde vi fått bestilt mat og drikke, før vi fikk drikkevarene kom servitøren og informerte om at det minst tok 1 time før de kunne servere maten. Vi hadde lyst på Indisk mat, endte igjen opp på Taj Mahal. Neste gang drar vi rett ditt.

Takk, borgeskogen

Anmeldt 2. juli 2023 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord til 6, fått email bekreftelse men da vi kom var det ingen bord til oss. En hyggelig man sa han skulle fikse dette men han gikk og vi måtte vente 5 min i gangen før han faktisk ordnet et bord til oss.
Deretter gikk det 30 minutter til før vi fikk bestille mat og drikke. Så 35 minutter og vi hadde ikke fått noe å drikke enda. 10 minutter senere kom en annen hyggelig servitør tilbake til oss. Han beklager for at kokken har mye å gjøre og vi kommer ikke til å få matten før om en time.
Vi bestemte oss for å dra. Folk rundt oss sa at det var første og siste gang de skulle ditt.
Vi endte opp på Taj Mahal, 100m unna. Fikk drikke og mat under 30 min. Det var veldig godt.

2  Takk, michel72norway
Anmeldt 2. juli 2023

Supergod mat. Fantastisk opplevelse. Smakfullt og rikelige porsjoner. Hyggelig personale. Maten raskt på bordet. Kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: juni 2023
Takk, Freedom38412823515
Anmeldt 2. juli 2023

Vi hadde høye forventninger, skuffelsen ble stor, vi ble møtt med at kokken ikke serverte forretter i dag, kun hovedretter, hovedrettene svarte heller ikke til forventningene, tørr kylling, lite spennende sauser.
Elendig service.
Håper dette er startproblemer, lekre lokaler.

Takk, Merete L
Anmeldt 21. juni 2023

Maten var veldig god, mye mat og ok pris og hyggelige lokaler.
God service, men de kunne vært bedre på å rydde bordene etterhvert som gjestene gikk. Så derfor litt rotete ut.

Dato for besøk: juni 2023
Takk, Erik S

Reisende som så på Moksha, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Moksha? Del dine erfaringer!