TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 19. juli 2016 via mobile enheter

En nydelig, enkel, liten camping med et flott sanitæranlegg. Fine harde gressplasser. Og et kjempehyggelig personale. Barnevennlig og rolig. God kontroll. Nært til flotte badestrender. Buss til sentrum, men ikke lenger enn at det fint går å sykle. Vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: juli 2016
2  Takk, Svein-K
Anmeldt 17. juli 2014 via mobile enheter

Har akuratt kommet hjem fra 2 dagers telttur på Skallevold camping. En hyggelig og flott plass beligende ved flott strand med fotballbane og volleyballbane. Betjening som var svært imøtekommende og serviceinnstilte og gjorde alt for sine gjester. Allikevel må nok jeg også sette fokuset på sanitæranlegget - helt fantastisk og unikt for norsk camping å være. Svært innbydende, rent og en fryd å benytte. I og med vi lå i telt, hadde vi også stor glede av et flott moderne felleskjøkken. Tusen takk for et flott opphold!!!

Dato for oppholdet: juli 2014
3  Takk, lars g
Anmeldt 18. juni 2014

Har bodd på denne campingplassen ca 12 dager hver sommer siste 5 år, og det er ikke tilfeldig at vi kommer tilbake hit. Servicen er god og beliggenheten fantastisk, kun noen hundre meter fra stranden. Har opplevd Skallevold som en rolig campingplass med lite fyll og støy. Vil fremheve sanitæranlegget spesielt, dette er ganske nytt, og svært pent og praktisk innredet. Her er det bevegelses sensorer både på lys og vann noe som er meget hygienisk.
Det er en fin liten lekeplass inne på området samt en større lekeplass nærmere stranden.
Det er også et fint felleskjøkken med alle fasiliteter. (Det koster litt dersom man vil bruke varmt vann og komfyr, men det er helt greit)

Skallevoldstranden er veldig barnevennlig, og har fin sand. Arvika friområde ligger kun 8 min gange unna, og her er det også fine fiskemuligheter.

Dato for oppholdet: juli 2013
Takk, Kvaale23
Anmeldt 5. mai 2014 via mobile enheter

Vi fikk en flott plass til bobilen vår med sjøutsikt. Kjempe rent og veldig flott felles sanitæranlegg. Vi ble tatt i mot på en flott måte. Vi slet litt med å få Internett tilgang, men det ordnet seg. Bussforbindelse rett ved campingen. 2 leke plasser veldig nærme. Naboen til en flott sandstrand :)

Dato for oppholdet: mai 2014
1  Takk, Anja Irene E
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 22. september 2012

Vi bodde på Skallevold camping i August i 2 netter. 2 voksne og 1 barn. Vi leide en leilighet med 2 soverom, og den var moderne, fint innredet og hadde alt vi trengte. Den var veldig ren og komfortabel, og personalet var veldig vennlige og hjelpsomme.

Takk, Sandyseven
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.co.uk. Vis original