Anmeldt 8. mai 2020

Furustrand Camping er en perle ved Ringshaugstranden i Tønsberg. Inneholder camping, hytter, leiligheter og restanrant. Passer utmerket til familier som kan bruke stranden og i tillegg ha kort vei inn til Tønsberg snetrum.

Romtips: Utsikt over Oslofjorden.
Dato for oppholdet: mai 2020
1  Takk, PerRosenbladBrun
Anmeldt 14. mars 2020 via mobile enheter

Lokal restaurant som har en helt ok meny, mye av det som ligger i "Tønsberg Pizza" familien - det er gode greier! Mange hyggelige gjester og imøtekommende betjening. Og veldig fine lokaler i flotte omgivelser! Anbefales for familier og folk i alle aldre som vil ha et hyggelig måltid!

Dato for oppholdet: mars 2020
1  Takk, hanspettermrt
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Vi var innom Furustrand camping for å spise middag. Vi tok en tur rundt på området og fikk oss en overraskelse. For et flott sted med nydelig beliggenhet. Hyttene ser veldig fine ut på utsiden. Maten var veldig god og servicen attpåtil. Anbefaler et besøk dit.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Trinesblogg
Anmeldt 16. juli 2019

Furustrand har utviklet seg til å bli et turistsenter med kvalitetshytter og en utmerket restaurant. Man har fjernet seg far betegnelsen Camping og satset på hytter av kvalitet. Dette er nok rette veien å gå.

Romtips: Ligger ved en lang sandstrand. Ypperlig plassering.
Dato for oppholdet: juli 2019
3  Takk, PerRosenbladBrun
Anmeldt 2. juli 2019

Furustrand Camping i ny drakt for året. Nye hytter, stor lekeplass for barn. Flott beliggelse, hyggelig betjening og kjempegod mat i restauranten ...Sjøsiden. Verdt et besøk.. jeg skal i allefall tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Mauz51