Anmeldt 11. august 2017

Veldig hyggelig vertskap, mat langt over forventningene - meget godt - både frokost og middager. Rommene var spartanske og badene tildels veldig trange. Veldig hyggelige omgivelser og dessuten saltvannbasseng nederst i hagen. Puttinggreen for trening i hagen. Koselig fint hotell som du blir glad i!

Vi hadde bl.a. en festmiddag med nydelig oppdekning og mat av meget, meget god kvalitet!

Romtips: Undersøk rommet først for å se om det tilfredsstiller dine krav.
Dato for oppholdet: august 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Bjørn M
Anmeldt 10. mars 2017 via mobile enheter

Flott mat god hjemmelaget mat, FANTASTISK beliggenhet og hyggelig ansatte kommer gjerne igjen og gjerne på sommerstid. Hotellet ligger utenfor Tønsberg, rett ved sjøen
Hotellet er lett å finne via gps.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, Jan-kristian J
Anmeldt 15. september 2015

Bor der hver sommer i over 15 år. Koselig hotell med helpensjon om sommeren.
Ypperlig for ta i mot barn og barnebarn på besøk.
Flott for krabbefiske for barna. Ypperlig svømmetrening for barnebarna.
Fint svømmebasseng.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Pensjonistreise
Anmeldt 26. juli 2015 via mobile enheter

Gammelt og morsomt sted i flotte omgivelser ved innseilingen til Tønsberg. En "høy rullator indeks" men også flere hyggelige familier med besteforeldre, barn og barnebarn sammen på ferie. Stille og rolig, men tilgang til flere aktiviteter - golf, tennis, robåter, svømming bl.a. i nydelig utendørs saltvannsbasseng i tillegg til egen strand. Svært hyggelig og hjelpsom betjening, noe helt annet enn i langt dyrere og snobbete hoteller. Fantastisk norsk frokost, middag sunn og god, men mer dagligdags. Vårt rom var temmelig spartansk med en god seng og en (for meg!) altfor hard sovesofa, men rent og hyggelig. Det finnes nok forskjellige romtyper i ulike annekser rundt på eiendommen.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, DavidNor
Anmeldt 23. november 2012

Bodde på Hotell Borge i fire netter i forbindelse med kurs, og som kurs-sted var det veldig trivelig. Jeg vakler litt mellom "gjennomsnitt" og "svært bra". Kursfasciliteten er vel kanskje mer mot "gjennomsnitt", men miljøet rundt er flott og personalet er kjempetrivelige og det veier opp. Når man arrangerer et kurs såpass langt utenfor sentrum av byen er jo baktanken at man skal bli på stedet og omgås de andre kursdeltagerne, hvilket stedet er egnet for - rommene er ikke et sted man blir (den delen vi bodde på, det er kanskje andre rom som er mer egnet for det). Men de er helt greie og inneholder det man trenger. Også har hotellet utendørs oppvarmet svømmebasseng, golfbane og tennisbane!

Maten er i husmannskostgata, og jeg synes den var god. Ikke supergourmet, men likevel godt og mettende.

Anbefaler hotellet som kurssted hvis man vil være et sted med karakter, trivelig miljø og ikke krever ultramoderne topp fasciliteter (men det rekker jo veldig langt med en prosjektor og trådløst internet).

Dato for oppholdet: august 2012
2  Takk, MEfem