“Trist og kjedelig”

Big Horn Steakhouse Tønsberg
Vurdert som nr. 62 av 93 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Samtlige bestilte entrecôte eller ytrefilet. Medium stekt.
Ingen fikk korrekt stekt kjøtt.
Entrecôte var i tillegg svært lav kvalitet til denne typen å være.
Serveringspersonalet hyggelige, men bærer preg av mangel på å kunne det de driver med.
Tilbehøret som bestilles ved siden av er altfor lite.

Styr unna.

2  Takk, 259heinh
HegePaulineB, Leder  på Big Horn Steakhouse Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2019

Hei 259heinh
Takk for tilbakemeldingen! Veldig leit å høre at opplevelsene deres ikke stod i stil med forventningene. Vi legger mye stolthet i maten vår å jobber med å holde våre servitører oppdatert både på matfronten og på vin. Kjøtt er en ferskvare og selv om vi jobber mye med å alltid bestille inn kjøtt i ypperste kvalitet kan det hende noen stykker ikke lever opp til vår standard. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger både her inne å i resturanten og håper du vil ta turen innom igjen så vi kan få en ny sjanse til å overbevise deg.
ps. ta gjerne kontakt med oss via mail tonsberg@Bighorn.no

Anmeldt 17. november 2018

Har vært på big horn Tønsberg nå 4-5 ganger og det har vært like fantastisk hver gang! Masse mat for pengene og veldig bra biff! Beste Big horn jeg har vært på Anbefales på det sterkeste

Takk, Knut W
HegePaulineB, Daglig leder på Big Horn Steakhouse Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2019

Hei Knut! Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding, Vi er kjempe glade for å høre at du setter pris på servicen å ikke minst maten vår. Du er velkommen tilbake anytime :)

Anmeldt 28. oktober 2018

Kjempegod mat og hyggelig betjening. Biffene var perfekte, stekt akkurat som bestilt. Servitørene var hyggelige. Solen skinte så vi spiste ute. En perfekt oppvarming til et godt show.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Freedom586758

Hei Freedom586758! Tusen takk for en flott tilbakemelding! Kjekt å høre at vi levde opp til forventningene deres :) Dere er hjertlig velkommen tilbake neste gang :)

Anmeldt 23. oktober 2018

Fikk gave kort her av en venn . Hyggelige lokaler å servitør , men utseende på mat ikke bra, det var sølt saus rundt asjetten med saus . Biffen var trevlete og poteta var seig , som tydelig hadde vært ferdig i hele dag , som jeg også fikk svar på av servitør etterpå at potetene er ferdig å bare varmes i varmeskap/mikro .litt dårlig opplevelse , skulle tro at de hadde mye å gjøre å at restauranten var full siden utseende og kvalitet på maten var så som så. Men restauranten var nesten tom bare oss å ett bord til . Kommer ikke til å gå her flere ganger . Her som mat og utseende var veldig bra for noen år siden, synd de har tapt seg slik.

1  Takk, GroS127
HegePaulineB, Leder  på Big Horn Steakhouse Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. februar 2019

Hei Gro! Vi setter pris på tilbakemeldingen din, vi beklager at du fikk den opplevelsen da du var her! vil presisere at servitøren vår har gitt deg feil tilbakemelding da våre poteter verken varmes i mikro eller varmeskap, forutenom bakt potet som står å langtidsbakes i ovnen. Vi jobber hver dag med å gi kundene våre den beste biffopplevelsen samt service, så vi håper virkelig at du vil ta turen innom igjen så vi kan få en n y sjanse til å overbevise deg! Ta gjerne kontakt på mail : tonsberg@Bighorn.no

Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Dette var ikke bra, desverre.
Har alltid likt Big Horn, men i Tønsberg kommer jeg/vi nok aldri tilbake.
Vi var 6 stykker, 4 av oss bestilte entrecote.
Det var et dårlig, seigt parti kjøtt som ble servert, som samtidig ikke ble rett stekt. Godt gjort at alle 4 fikk servert dårlig mat.
Gjorde servitøren oppmerkom på dette, fikk en heller vag unnskyldning tilbake. Er ikke den mest kresne kunden, men når man legger godt over halve "biffen" uspiselig tilbake på tallerkenen, så har kanskje en kopp kaffe gjort opp litt på humøret.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 901cecilier

Hei Cecilie! Takk for tilbakemelding.
Vi beklager at dere fikk den opplevelsen da dere var her. Vi legger mye stolthet i kjøttet vårt og jobber stadig med å alltid kunne tilby våre gjester de beste råvarene. Biff er en ferskvare å det hender at noen stykker ikke lever opp til vår høye standard å det er selvfølgelig beklagelig. Vi håper du å vennene dine vil ta turen tilbake til oss så vi kan få mulighet til å overbevise dere! Ta gjerne kontakt på mail: tonsberg@Bighorn.no

Reisende som så på Big Horn Steakhouse Tønsberg, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Big Horn Steakhouse Tønsberg? Del dine erfaringer!