“Spøkelsesrestaurant”

Big Horn Steakhouse Tønsberg
Vurdert som nr. 64 av 92 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Satt å ventet 40 minutter for å få bestille, da hadde vi allerede purret på de, men kom ikke likevel.

Takk, monad634

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og veldig hyggelig betjening
Maten var som lovet veldig god og promfritten var sprø og god. Kan kun anbefale dette sted selv på en regn værs dag i sommeren kommer man i godt hurmør

1  Takk, 379jesper_
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Med en kone som ville ha spear ribs, var valget naturlig. Pga corona noe mindre kapasitet inne og satt ute, som var utmerket, tross litt truende vær. Valget var som nevnt spelar ribs for kona. Rikelig porsjon. Mens jeg spise Meksikansk pepperstek. Utmerket kjøtt og stekt etter spesifikasjonene. Men litt traust, men slik er opplegget i Big Horn kjeden. Nan får det man bestiller og med god kvalitet, men litt kjedelig. Uteplassen var fin og vår kvinnelige kelner var blid, hyggelig, flink.

1  Takk, 272gunnarh
Anmeldt 5. juni 2020

Jeg hadde gledet meg til et skikkelig Big Horn-måltid, Men det ble dessverre en skikkelig nedtur. Bestilte entrecote med bakt potet og salat. Salaten var bra, entrecoten var veeeeldig tynn og med en god del slintrer. Men den var passe stekt. Den bakte poteten var ganske svidd utenpå, og ble da så tørr og hard inni, at mye av poteten hang fast i skinnet. Ingen kom til bordet og spurte om maten var bra. Det var ikke travelt der, bare noen få gjester, så de burde tatt seg tid til å komme bortom bordet. Dette var en dyr og dårlig fornøyelse, og vi kommer nok ikke tilbake hit og spiser.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, Vivpriw
Anmeldt 1. juni 2020

Hadde lunch, enkel men smakfull rett som bestor av kyllingvinger, reker og akkar. deilig salat. Hyggelig betjening, rask servering, så totalsett, meget bra opplevelse.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, C5326VUthomasl

Reisende som så på Big Horn Steakhouse Tønsberg, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Big Horn Steakhouse Tønsberg? Del dine erfaringer!