“Middelmådig ”

Big Horn Steakhouse Tønsberg
Vurdert som nr. 64 av 92 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Har hatt sansen for Big Horn tidligere, men dette ble en middelmådig matopplevelse. Prøvde en sammensatt rett for flere personer, og særlig oksekjøttet var skuffende. Enstemmig rundt bordet at dette måltidet kun var en veikro verdig.

2  Takk, 98christianb

1923 av 130 anmeldelser

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Bestillte en ytrefilet og en indrefilet, begge medium stekt. Indrefileten var for gjennomstekt, og ytrefileten var seig. Pleier ikke klage, men sa fra. Fikk ny ytrefilet, den var også seig. De glemte også rømme og varm mais til den ene retten. Vinen var god

Takk, Curiosity662089
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Tørr burger og tørt brød. Fikk ikke den burgeren vi bestilte. Nevnte det når vi betalte. Anbefales absolutt IKKE !

Takk, MAY KRISTIN E
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to familier på besøk. Noen kjøpte entrecote, andre burger, salat og barnemenyer. Svært liten Cæsar salar som var beregnet som hovedrett. Lite salat og et tørr lite rundstykke ved siden. Greit på smak men ikke mer. Entrecote var ok, men ikke verdt prisen. Alt i alt; ok service, hyggelig personale, men veldig små porsjoner på alle rettene og stiv pris. Vi bestilte pizza på vei hjem.

Takk, Christin P
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Med ønske om en god entrecôte besøkte jeg big horn. Bestilte den rare.
Så kom den. Gjennomstekt. Viste det til kelneren som tok den med seg ut. Med det resultat at kokken kom ut til bordet og skulle diskutere . Sa at den var alt for mye stekt. Motvillig tok han den med ut og skulle lage en ny. Den kom 4 min etterpå. Fin og rød inni men kjøleskapskald.
Vi ba om å få snakke med kveldens ansvarlig som kjente på siste servering IG beklaget seg. Vi trodde ikke at det ville bli bedre forberedte gang så vi forlot restauranten men måtte betale for vin og løkringene jeg hadde bestilt ekstra til entrecôte.

Takk, 393oles

Reisende som så på Big Horn Steakhouse Tønsberg, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Big Horn Steakhouse Tønsberg? Del dine erfaringer!