“Du får det du forventer”

Big Horn Steak House Tønsberg
Vurdert som nr. 69 av 92 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Helt greit men ikke mer. Igjen er beliggenhet en prispresser og hvilepute. Har vært på mye bedre Big Horn restauranter i andre byer.

1  Takk, stigoo59

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Har hatt sansen for Big Horn tidligere, men dette ble en middelmådig matopplevelse. Prøvde en sammensatt rett for flere personer, og særlig oksekjøttet var skuffende. Enstemmig rundt bordet at dette måltidet kun var en veikro verdig.

2  Takk, 98christianb
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Bestillte en ytrefilet og en indrefilet, begge medium stekt. Indrefileten var for gjennomstekt, og ytrefileten var seig. Pleier ikke klage, men sa fra. Fikk ny ytrefilet, den var også seig. De glemte også rømme og varm mais til den ene retten. Vinen var god

Takk, Curiosity662089
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Tørr burger og tørt brød. Fikk ikke den burgeren vi bestilte. Nevnte det når vi betalte. Anbefales absolutt IKKE !

Takk, MAY KRISTIN E
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to familier på besøk. Noen kjøpte entrecote, andre burger, salat og barnemenyer. Svært liten Cæsar salar som var beregnet som hovedrett. Lite salat og et tørr lite rundstykke ved siden. Greit på smak men ikke mer. Entrecote var ok, men ikke verdt prisen. Alt i alt; ok service, hyggelig personale, men veldig små porsjoner på alle rettene og stiv pris. Vi bestilte pizza på vei hjem.

Takk, Christin P

Reisende som så på Big Horn Steak House Tønsberg, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Big Horn Steak House Tønsberg? Del dine erfaringer!