“Dårlig opplevelse, da maten”

Big Horn Steakhouse Tønsberg
Vurdert som nr. 61 av 93 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Dårlig opplevelse, da maten var middels og veldig smakløs. Man burde forvente bedre når man betaler over 1000kr for mat til 2 personer (ingen alkohol). Biffen var seig, soppstuing var ikke god og grønnsakene var så og si rå. Servicen derimot er den verste jeg har opplevd. Vi tenke å bestille en dessert, fra vi fikk menyen over dessertene, tok det 45 minutter før vi endelig fikk taki noen. Da hadde vi forsøkt å snakke til 3 ulike servitører som sa de skulle komme tilbake straks for å ta bestillingen. De kom aldri, vi valgte derfor å stå over desserten. Da jeg varslet fra til hovmester om dette la han skyld på oss, å sa vi skulle prøvd å få taki noen litt bedre. Dette er uholdbart, og ekstremt uprofesjonelt. Jeg forlangte en kompensasjon for denne elendige kvelden, han ga oss bare 50kr, noe som ble opplevd som et hån. Han sa vi måtte være raske, så noen andre kunne få bordet. Kommer aldri tilbake, og anbefaler ingen andre å besøke heller!!!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, marthebergvin

2024 av 136 anmeldelser

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Dette er den dårligste Big Horn jeg har spist på.
Servitørene var hyggelig, men kjøkkenet var dårlig.
Bestilte entrecôte med bakt potet og rødvinsaus. Rødvinssausen smakte ikke godt. Ingen gluten og laktosefrie alternativer til tilbehør til bakt potet.
Middagen var ikke verdt prisen.

2  Takk, 822gerdn
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Skuffende opplevelse. Gluten og laktosefrie alternativer finnes ikke. Peppersausen fra Toro er mye bedre. Svidd, bakt potet, alt for godt stekt indrefilet og rødvinssaus med helt ubestemmelig smak. Til tross for hyggelig betjening og god rødvin blei dette en middels gatekjøkken-opplevelse. Anbefaler ‘’mækkern’’.

Takk, 112egiln
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Helt greit men ikke mer. Igjen er beliggenhet en prispresser og hvilepute. Har vært på mye bedre Big Horn restauranter i andre byer.

1  Takk, stigoo59
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Har hatt sansen for Big Horn tidligere, men dette ble en middelmådig matopplevelse. Prøvde en sammensatt rett for flere personer, og særlig oksekjøttet var skuffende. Enstemmig rundt bordet at dette måltidet kun var en veikro verdig.

2  Takk, 98christianb

Reisende som så på Big Horn Steakhouse Tønsberg, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Big Horn Steakhouse Tønsberg? Del dine erfaringer!