“God service og knall god mat.”

Big Horn Steakhouse Tønsberg
Vurdert som nr. 63 av 90 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

God service og knall god mat. En svært hyggelig opplevelse vi spiste indrefilet. Spearibs og lammecare Alt perfekt stekt

Takk, mariusgH6669EB

Anmeldt 11. august 2020

Styr unna Big horn på brygga i Tønsberg. Vanvittig dårlig service, servitørene glemte at de hadde kunder. Kun to servitører som virket relativt ferske. Syntes oppriktig synd på de. Bestilte biff i medium som var rå inni. Fikk tilbake samme biffen etter og ha sagt ifra, men denne var ihjelstekt. Vi fikk mat før drikke. Bernaisesaus smakte ikke bernaise. Overholder ikke smittevern da de ikke desinfiserer bordene etter hver kunde og unnskylder det med at det er «for mye å gjøre på jobb». Synd, da big horn egt har veldig godt mat!

Takk, bettinaf347
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Vi er vanligvis veldig fornøyde med både mat og service fra andre big horn restauranter. Ikke denne! Maten var ikke noe særlig. Fikk til og med frosne bær til desserten. Servicen var ok frem til vi fikk maten. Etter dette så vi ikke mer til dem. De kom aldri innom og spurte om vi ønsket mer, vi måtte hele tiden etterlyse dem. Det tok også lang tid før noen var å se. Både mer å drikke og dessertmeny måtte vi spørre etter selv. Her tapte de mye penger. Så det var flere bord som også måtte etterlyse servitørene(de hadde heller ikke mye å gjøre ettersom det stod 5-6 servitører ved baren og pratet) .

Takk, fredrikstadgds
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Dårlig opplevelse, da maten var middels og veldig smakløs. Man burde forvente bedre når man betaler over 1000kr for mat til 2 personer (ingen alkohol). Biffen var seig, soppstuing var ikke god og grønnsakene var så og si rå. Servicen derimot er den verste jeg har opplevd. Vi tenke å bestille en dessert, fra vi fikk menyen over dessertene, tok det 45 minutter før vi endelig fikk taki noen. Da hadde vi forsøkt å snakke til 3 ulike servitører som sa de skulle komme tilbake straks for å ta bestillingen. De kom aldri, vi valgte derfor å stå over desserten. Da jeg varslet fra til hovmester om dette la han skyld på oss, å sa vi skulle prøvd å få taki noen litt bedre. Dette er uholdbart, og ekstremt uprofesjonelt. Jeg forlangte en kompensasjon for denne elendige kvelden, han ga oss bare 50kr, noe som ble opplevd som et hån. Han sa vi måtte være raske, så noen andre kunne få bordet. Kommer aldri tilbake, og anbefaler ingen andre å besøke heller!!!

1  Takk, marthebergvin
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Dette er den dårligste Big Horn jeg har spist på.
Servitørene var hyggelig, men kjøkkenet var dårlig.
Bestilte entrecôte med bakt potet og rødvinsaus. Rødvinssausen smakte ikke godt. Ingen gluten og laktosefrie alternativer til tilbehør til bakt potet.
Middagen var ikke verdt prisen.

1  Takk, 822gerdn

Reisende som så på Big Horn Steakhouse Tønsberg, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Big Horn Steakhouse Tønsberg? Del dine erfaringer!