“Brygga Tønsberg ”

Big Horn Steakhouse Tønsberg
Vurdert som nr. 63 av 90 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Vi var på big horn på brygga i Tønsberg. Ganske ny restaurant.
Maten var nydelig både hovedrett og dessert.
Men her tok det over 20 min fra de ryddet bort hovedretten før vi selv til slutt måtte be om dessertmenyen. Kom ingen servitør til bordet vårt i mellomtiden. Dette så vi at skjedde med flere. Så litt mere oppmerksomme servitører hadde vært fint og sikkert lurt å «trene» de opp på dette.

Takk, Tingeling-19

Anmeldt 18. august 2020 via mobile enheter

Vi bestilte reker i olje som visstnok skulle frese-det var dårlig med fres!
Biffene var bestilt til medium men de var nesten rå! Den gratinerte brokkolien var vassen og kald! Soppstuingen var også kald!
Rask service og maten kom fort! Men tilbehøret virka micro tilberedt!

2  Takk, Msnor
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

La oss være ærlige, Big Horn er ikke akkurat stedet for de bedre matopplevelsene. Men dette var en positiv overraskelse i covidtiden..

Det fine med Big Horn er at man vet at dette ikke er et kulinarisk høydepunkt. Med med ungdommen med på sommerferie, så er dette en sikker grei middag. Såpass skal de ha, er alle de andre fornøyd får far bare være fornøyd. Og det skal de ha. I disse tider tok de hygiene på alvor, og leverte det de alltid gjør. Så dette kunne vært så mye verre enn det de leverte. Selvfølgelig kunne de gjort alt med meny etc, men dette vet du når du går inn døren. Så da har du akseptert det du får. Og dette er vel en av de bedre plassene(ut ifra hva jeg husker fra barndommen). Så fortsett dette folkens, så fortsetter dere å klare dere bra. Dette kunne vært meget værre...

1  Takk, RetiredET
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

God service og knall god mat. En svært hyggelig opplevelse vi spiste indrefilet. Spearibs og lammecare Alt perfekt stekt

Takk, mariusgH6669EB
Anmeldt 11. august 2020

Styr unna Big horn på brygga i Tønsberg. Vanvittig dårlig service, servitørene glemte at de hadde kunder. Kun to servitører som virket relativt ferske. Syntes oppriktig synd på de. Bestilte biff i medium som var rå inni. Fikk tilbake samme biffen etter og ha sagt ifra, men denne var ihjelstekt. Vi fikk mat før drikke. Bernaisesaus smakte ikke bernaise. Overholder ikke smittevern da de ikke desinfiserer bordene etter hver kunde og unnskylder det med at det er «for mye å gjøre på jobb». Synd, da big horn egt har veldig godt mat!

Takk, bettinaf347

Reisende som så på Big Horn Steakhouse Tønsberg, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Big Horn Steakhouse Tønsberg? Del dine erfaringer!