“God mat”

Big Horn Steakhouse Tønsberg
Vurdert som nr. 61 av 93 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 1. august 2021

Bestilte biff. Maten var veldig god. God service, fikk maten fort og kommer tilbake å spiser flere ganger.

Takk, alexandersV9527XM

Anmeldt 1. august 2021

Bestilte ytrefilet medium rå med hvitløksgrqtinerte poteter. Biffen var litt mer medium enn medium rå men kan ikke klage over det. Smaken på biffen var veldig god! Og Smaken på hvitløkspotetene var ypperlig. Ikke for mye og ikke for lite hvitløk! Rødvinsjyen var også veldig god men kanskje bare en smule svak i smaken. Alt i alt en ypperlig biff middag jeg gjerne kjøper igjen! Servitrisen var imøtekommende og hyggelig, drikka kom veldig fort på bordet og maten kom lynraskt i tilegg! Atmosfæren med utsikten over vannet var bra og musikken var ikke for høy i bakgrunnen helr! Vil annbefale ut ifra min erfaring ihvertfall:)

Takk, R8410DKtommyt
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Første gang i Tønsberg. De sliter med å skaffe personale på spisestedene der, og det er synd, men smil og service må de få på plass. Eneste stedet vi fikk plass, og vi skjønte hvorfor. Fikk oss på plass, tok bestilling og det var det, ikke tid til prat og mersalg. Jeg er gjest og forventer god mat, god service, god stemning, siden jeg skal betale for en tjeneste. Var enkel bestilling, fyll ut selv og lever. Men siden lappen hadde bestilling på begge sider, sparte vi på ene og fylte ut på begge sider. DET var feil!!! Irritert servitør måtte fylle ut ny lapp. Så IKKE gjør den feilen, folkens!! Ikke mulig å få en pils etter kl.22.30 på noen steder på brygga. Dårlig start på Tønsberg

1  Takk, hegehennea
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Etter vi hadde fått tildelt bord, måtte vi vente 20 min før noen kom for å ta bestilling, vi måtte da spørre om vi kunne få bestille noe å drikke i tillegg til mat. Ventet så ca 30 min på forrett, som var kald og ikke sto til forventningene. Ventet så ytligere 30 min på hovedrett. Biffen var alt for mye stekt og smakløs. Sausene vi fikk hadde et tykt lag med snerk på toppen. Vi ba om dessert meny men igjen ble vi sittende å vente. Da servitøren omsider dukket opp, ba vi heller om å få regningen, og han svarte at han hadde regnet med at vi heller ville hjem enn å spise dessert. 2 og en halv time etter vi kom, dro vi hjem og tok dessert der.

Dette var på brygga i Tønsberg, håper det er bedre i den andre restauranten. Men vi kommer aldri til å prøve igjen.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Sebastian S
Anmeldt 13. juni 2021

Første vi møter når vi går inn er en kelner som var
så uengasjert. Hun hadde nok vært
på fylla lørdag kveld. Ikkenoe smil, engasjerende tone eller spesielt hyggelig. Veldig slapp. Maten var forsåvidt veldig god, alle var fornøyd med
den heldigvis, så noe bra var det. Men vi måtte vente 15-20min på få regningen; fordi det var jo ingen kelnere å se noe sted.

Takk, eliseh00

Reisende som så på Big Horn Steakhouse Tønsberg, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Big Horn Steakhouse Tønsberg? Del dine erfaringer!