“Fantastisk god mat”

Vurdert som nr. 7 av 92 Restauranter i Tønsberg
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Vi fikk anbefalt to retter av servitøren. Så vi tok nr 20 og 24. Servicen var veldig bra og maten kom fort. Maten var så utrolig god. Vi skal tilbake snart

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, gretelilla2017
CharanSinghM3, Owner på Taj Mahal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2019

Så hyggelig at dere fikk en god opplevelse:) Velkommen tilbake!

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Ordentlig indisk mat som er laget på tradisjonell iDisk vis, hyggelig og oppservang servitører, smakfulle retter til rimelig sum :)

Takk, 979yasink
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var fire som ville prøve 100 kroners meny. Tikka masala til alle smakte godt, mye mat for pengene. Lassi drikke var frisk og god. Nanbrød var best med hvitløk.
Vel verd pengene og vi kommer nok igjen.

Takk, 1geirm
Anmeldt 29. august 2018 via mobile enheter

Alltid veldig god mat, alltid hyggelig betjening, alltid andre gjester.
Aldri for dyrt, aldri for mye støy, aldri fullt.
Et indisk spisested med den gode følelsen av å være mye nærmere India, kulinarisk sett.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Carl Michael B
CharanSinghM3, Owner på Taj Mahal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2018

Takk for besøket, og velkommen tilbake!:)

Anmeldt 28. august 2018

Har spist forskjellig mat her flere ganger og har syntes at rettene har hatt den rette indiske touchen. Skuffet siste gang. Både Tikka Murgh og lam manglet liksom noe (vi hadde bestilt medium + som vi pleier....). Rikelig med mat, jada, men frister ikke til gjentagelse

Dato for besøk: august 2018
Takk, Anette B

Reisende som så på Taj Mahal, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Taj Mahal? Del dine erfaringer!