“Autentisk indisk”

Vurdert som nr. 9 av 94 Restauranter i Tønsberg
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

God indisk og strålende service. Flere ledige bord selv i helg under høysesong. Meget god mat og veldig hyggelig betjening.

Takk, bberg88

Anmeldt 8. februar 2021 via mobile enheter

Rett og slett fantastisk mat og hyggelig betjening. Jeg valgte rett nummer 20 og kona nummer 34. Kan vel ikke bli bedre!

Dato for besøk: februar 2021
Takk, matsh317
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og mye mat. Vi var storfamilie fra 15-66 år og alle var skjønt enige om at det var et særdeles godt måltid. Vi spiste flere forskjellige retter og alle var fornøyde.

Dato for besøk: august 2020
Takk, lindasW6124RW
Anmeldt 31. juli 2020

Det er første gang jeg er i Tønsberg. Vi valgte å spise indisk og det angrer vi ikke på. Jeg bestilte butter kylling,sønn min tikka masala. Fantastisk gode nan brød. Rask severing.

Takk, LiseE144
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Spiste kjempegod biff tikka. Store porsjoner, ekstremt møre kjøttstykker og god smak. Korma med kylling var også god. Hyggelig betjening.

Takk, 757trineh

Reisende som så på Taj Mahal, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Taj Mahal? Del dine erfaringer!