“Skuffende”
Anmeldelse av Bamboo Garden

Bamboo Garden
Vurdert som nr. 26 av 94 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Har spist her før og da har det vært bra. Denne gangen kjøpte vi take away og maten smakte ikke som den var laget samme dagen. Kongerekene både luktet og smakte som gammel sjømat og gikk dessverre i søpla.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Linda190483

Anmeldt 19. juli 2021

Spist her mange ganger. Alltid fornøyd med mat og service. De tar alltid hensyn hvis noe må tilpasses ved tanke på allergi m.m

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Beate O
Anmeldt 20. juli 2019

Hyggelig og rask service, fint interiør, god og rimelig mat. Ikke kjempespennende, men prisen gjør opp for det som mangler.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, krharbek
Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

Byens beste Kinamat, god mat og koselige lokaler, favorittrestauranten til min familie.
Spiser her ofte og anbefaler alle å besøke denne restauranten.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 179jacobf
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Maten her var rett og slett ikke god...sausen smakte vondt. Kjøttet hadde rar ettersmak og grønnsakene var heller ikke gode...bambusskuddene var helt myke og gassene.. merkelig konsistens. Kjemperekene i retten var heller ikke gode. Ble utrolig skuffet her. Vi bestilte innbakt kylling til ungdommene...disse smakte rett og slett gammel frityrolje... damen som jobbet der kom og spurte om maten var god. Vi så nei og hun sa ok og gikk videre. Da vi skulle betale så jeg ifra igjen om at maten ikke var god og hun unnskyldte seg overhode ikke. Kunne gitt tilbud om kaffe eller noe sånt men nei da...skal aldri spise der igjen for og si det sånn. Vi måtte dra på McDonalds etterpå..

Dato for besøk: januar 2019
Takk, LindaG4694

Reisende som så på Bamboo Garden, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Bamboo Garden? Del dine erfaringer!