“En av de beste Fish'n'Chips jeg har spist”
Anmeldelse av Roar i Bua - STENGT

Roar i Bua
Kjøkken: Sjømat
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Etter en svært skuffende tur til Alma (hvor maten til slutt ble levert i retur), kjøpte jeg en liten Fish'n'Chips her. Dette var en rimelig stor porsjon (til å være "liten"), og maten var kjempegod. En av de beste Fish'n'Chips rettene jeg har spist (kun toppet av Fortou i Stavanger). Savnet tartarsaus, som er det eneste jeg kan trekke på her. Ellers ypperlig mat til en svært god pris.

1  Takk, johnnyege

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted på bryggekanten her får du retter fra sjøen som er fantastisk tilberedt. Hyggelig matopplevelse i pent vær der kai området også kan nytes.

2  Takk, janfrodeh2016
Anmeldt 27. juni 2020

Ligger på brygga i nærheten av Kysten 1 og gjestehavna. Dette er mest «et gatekjøkken med fiskekaker» hvor man sitter på piknikbenker rundt boden. Ikke noe spesielt, gjennomsnittlig.

1  Takk, Alfaliz
Anmeldt 12. juni 2020 via mobile enheter

Et alle tiders sted , rett ved vannet . God service , Roar en kjernekar , ble godt mottatt , fikk smaksprøver på kyllingvinger ! Bestilte ferske reker til å ta med hjem . På sitteplassen ved « Bua» bestilte vi varme kolje kaker med grovt rundstykker ! Helt utsøkt! Rent og pent og en hyggelig betjening. Vel vært kjøreturen fra Mjøndalen ! Kommer snart igjen !

1  Takk, 31geirs
Anmeldt 6. november 2019

Her får du real sjømat, velsmakende og ujålete. Har alltid blitt fornøyd med maten her :-) Veldig god is har de også!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 122karolina