“Topp mat og service ”
Anmeldelse av Cafe-m

Cafe-m
Vurdert som nr. 21 av 93 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Vi var på besøk oss vår datter i Tønsberg, og da vi skulle ut på Lunsj så fælt valget på denne plassen, overaskende god mat, iste og kaffe.
Vi spiste dagens suppe, husets club sandwich og kyllingsalat.
Alt helt topp

Takk, p_l_242

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

De har byttet drivere et par ganger de siste årene men nå er det skikkelig stell på ting. Maten er god, service upåklagelig og ikke minst et godt utvalg deilige kaker. Denne søndagens sene brunch ble dermed stor suksess.

1  Takk, Tony H
Anmeldt 9. januar 2018

Litt sulten, og husket denne som et hyggelig sted med god mat. Lite småretter, så det ble en dyr kyllingsalat. Det ble en gedigen nedtur. Salat som var full av vann og uten smak og ihjelstekt kylling og ost. Det blir lenge til det blir noe nytt forsøk!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, MariaStrandhuset
Anmeldt 1. september 2017 via mobile enheter

Nydelig italiensk pizza for barn og voksne. Vi valgte porsjonspizza for å smake på flest mulig, kjempegode alle sammen. Hyggelig betjening. Veldig god opplevelse

Dato for besøk: september 2017
1  Takk, MarianRJ
Anmeldt 22. august 2017 via mobile enheter

Vi skulle ha et lite frokost møte,men de åpnet ikke kjøkkenet før kl.9.Vi var der 8:15.Da ble det bare kaffe..og den tok litt tid.Vi jobbet noen timer og kom tilbake for å spise lunsj.Vi valgte kylling club sandwich. Den var meget god,med sprøtt brød og gode råvarer.Og en deilig hvitløksdressing.

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, Lisbeth1K

Reisende som så på Cafe-m, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Cafe-m? Del dine erfaringer!