“Du verden for en sandwich”
Anmeldelse av Cafe Babels

Cafe Babels
Vurdert som nr. 16 av 92 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 20. november 2018

Vi bestilte hver vår Dagens sandwich og ble overrasket. Størrelse og innhold var imponerende.
Et skår i gleden var at knivene vi fikk utlevert var smørkniver, totalt ubrukelige på brød med knusprig skorpe. Ved bestilling av kaffe til 32 kroner bør koppen ikke serveres noe over halvfull.
Ellers et flott lokale og et sted vi gjerne vender tilbake til.

Takk, trondo685

Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Koslig og lunt lokale med en hyggelig atmosfære. . Har en varierende og god meny og ikke minst god kaffe. Rent og ryddig@

Dato for besøk: januar 2018
Takk, 99elisabethr
Anmeldt 11. juli 2018

Her er det alltid koselig og stilfullt. Jeg gleder meg alltid til å spise den veganske salat her. Og en liten detalj som jeg også elsker er at de alltid har små biter av sitron, appelsin og lime til å selv putte i vannet sitt.

Takk, Sara N
Anmeldt 27. april 2018 via mobile enheter

Babels er en unik café med signaturretter, samtidig som vi stadig utforsker nye smaker og delikatesser. Jeg personlig synes vi har en veldig høy kvalitet på vår kaffe, som vi også har fått mange gode tilbakemeldinger på, samt at vi bytter menyen ofte for å utforske nye retter og smaker. Vi er også veldig stolte av å kunne representere oss med vegansk salat og burger, noe som gir flere muligheter for gjestene.

Mange av våre stam-/tidligere gjester har reagert på alle forandringene som har skjedd det siste året, som kommer av at vi har fått nye eiere. Cafeen har blitt pusset opp på diverse steder og logoen har fått ny farge. Akkurat nå er vi i en stabiliseringsfase, ved at det har kommet ny meny, det har vært oppussingsprosjekter og nye ansatte som er under opplæring. Vi ønsker at dere som gjester har dette i baktanke.

Vi håper alle opplever en god atmosfære hos oss og får alt som står til forventningene, ikke minst prisen! Hjertelig velkommen til oss på Babels cafe

2  Takk, Veronica B
Anmeldt 15. april 2018

Mitt første besøk på Café Babels ble på alle måter en positiv opplevelse! Veldig hyggelige, store lokaler, helt OK priser. Veganburgeren kom med smakfulle poteter, masse deilige grønnsaker og mango. En spennende og fargerik sammensetning! Svært delikat servert!

1  Takk, Heidi H

Reisende som så på Cafe Babels, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Cafe Babels? Del dine erfaringer!