“Kanskje Norges beste kaffe!”
Anmeldelse av bare barista kaffebar

bare barista kaffebar
Vurdert som nr. 1 av 3 Dessert i Tønsberg
Anmeldt 21 februar 2016

Koselig lite sted med byens, kanskje Norges beste Caffèlatte!
Drukket Kaffe her mange ganger, og den er alltid like god!

Takk, Lill Benedicte B

Anmeldt 14 februar 2016 via mobile enheter

Ikke noe å utsette på lokalet eller kaffen. Men dårlig utvalg av mat. Maten ser sliten ut, daff salat. Kakebiter til blodpris. Ekstremt tørre og små makroner.

2  Takk, Cathrine S
Anmeldt 19 januar 2016

Dette er en veldig hyggelig kafé, med god kaffe og hyggelig personell. Utvalget av mat var noe kjedelig. Vi bestilte Brødblings/Sandwich med tunfisksalt. Veldig god tunfisksalat, men den bar preg av at den hadde ligget noen timer i disken. Det var litt "snerk" på salaten, og brødet var litt tørt. Kakene vi spiste var gode.

Jeg kommer gjerne tilbake for å ta en kopp kaffe og/eller et stykke kake.

Takk, Jan T
Anmeldt 15 januar 2016

Her opplever vi en koselig kaffebar, med hyggelig betjening. God kaffe og kanskje fristes det med en godbit ved siden av kaffe. Ligger strålende til midt i byen. Sommeren er det deilig plass i bakgården. Har du ikke tid å sitte , takeaway kaffe, samt du kan få sparekort der. Ta deg tid og smak på virkelig god kaffe og atmosfære.

Takk, Torunn L
MaritDue, Eier på bare barista kaffebar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18 januar 2016

Tusen takk for en hyggelig anmeldelse. Hilsen Marit

Anmeldt 15 desember 2015

Rett og slett god mat og hyggelig plass. Små retter med smak, passe utvalgt, god kaffe og hyggelig servering. Kan ikke bli bedre.

Takk, Hege1961

Reisende som så på bare barista kaffebar, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i bare barista kaffebar? Del dine erfaringer!