“Svært god”

McDonald's Familierestaurant
Vurdert som nr. 74 av 92 Restauranter i Tønsberg
Beskrivelse: Allsidig og variert meny. Velkommen til byens beste hamburgerrestaurant.
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte to ganger i løpet av en dag. Svært hyggelig og imøtekommende ansatte. Tok service og renhold på alvor. Beste service som jeg har opplevd på noen Mc D på flere kontinent.

Takk, 37helgek

Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Vi dro innom denne restauranten 2 ganger denne helga for å spise is. Begge ganger kom vi skuffet ut igjen uten is fordi softismaskinen var ødelagt. Likevel hang det reklame og bilder av is i restauranten og det hang ikke informasjon om dette. Det kunne det ha gjort så slapp vi å stå i kø.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Erlend1973
Anmeldt 8. april 2017

Her vet man hva man får, og er alltid populært, særlig for barnefamilier. Grei parkering, rent- og pent, og bl.a. et stort utvalg av burgere/meny med tilbehør. Anbefales! d:o)

Dato for besøk: januar 2017
Takk, jans0der
Anmeldt 16. januar 2017

McDonald's er nå det det er, men inntrykket her var en mer ryddig og renere restaurant enn vanlig så vi var fornøyd.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Tommy I
Anmeldt 9. oktober 2016

Dette er særdeles enkel og dårlig stoff å spise. Mat er vel ikke rette ordet. Måtte spise når jeg var med i et følge.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, Stein I L

Reisende som så på McDonald's Familierestaurant, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i McDonald's Familierestaurant? Del dine erfaringer!