“Beste thai mat!”

Sawatdee Thai Restaurant
Vurdert som nr. 11 av 93 Restauranter i Tønsberg
Kjøkken: Thai
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Veldig god thai mat! Super service og koselig sted. Anbefales sterkt. Bestilte mix meny og nr 20. Veldig god mat. Hyggelig sted

Takk, Bjørnar O

Anmeldt 25. oktober 2018

Vi tok en spontantur ut for å spise og valget falt på denne Thai restauranten i Tønsberg sentrum. Lokalet ligger fint til i gangavstand fra brygga, torget og togstasjon. Personalet var utrolig hyggelige og hjelpsomme i valg av mat. Selve måltidet var en fantastisk smak av Thailand. Thaimat som smaker som om den skulle vært servert i Thailand.

Takk, Knut O
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Vi har vært i Thailand flere ganger, og det var derfor en god opplevelse å komme over denne restauranten og gjenoppleve den gode maten. Maten står helt klart i stil med hva som kan forventes av en typisk god thailandsk rett. Hyggelig og intim spiseplass innredet på "thailandsk vis". Ingenting å utsette på servicen, veldig hyggelig og observant betjening. Kommer mer enn gjerne tilbake hit.

Takk, 159marleneb
Anmeldt 5. september 2018

På en glovarm julidag var det deilig å sette seg i skyggen utendørs hos Sawatdee. Rask service, hyggelig betjening, koselige lokaler inne og meget god mat. Rikholdig meny,- noe for enhver smak. Behagelige priser.
Terningkast (sterk) 5

Dato for besøk: juli 2018
Takk, bjalau
Anmeldt 27. august 2018

Var innom her med ett annet par. Fikk plass i annen etasje, noe som var greit for oss. Hyggelig plass. Kjapp servering av hyggelig betjening. Ligger ganske sentralt i byen, noe som var viktig for oss. Vin var litt varm, men maten var god. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, BjornMa

Reisende som så på Sawatdee Thai Restaurant, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Sawatdee Thai Restaurant? Del dine erfaringer!